У новий рік без боргів!

18.12.2023
Поділитися:

 Більше 800 мільйонів гривень заборгували кияни за послуги водопостачання та водовідведення. Щоб у 2024 році столиця була з водою, закликаємо споживачів до кінця грудня сплатити або ж реструктуризувати борги та розпочати новий рік з чистим сумлінням

Кого ми вважаємо боржником?

Якщо ви не сплачуєте нам за послуги більше трьох місяців, то потрапляєте у категорію боржників. Накопичення боргів тягне за собою ще більше проблем, адже рано чи пізно сплачувати все одно доведеться.

Станом на 1 грудня більше 35 тисяч киян мають борг більше 10 000 гривень, а 13 тисяч споживачів заборгували нам більше 20 000 гривень кожен.

За статистикою, більше всього боржників на лівому березі – Дарницький, Деснянський і Дніпровський райони. Часто боржниками стають власники квартир в новобудовах, і це проблема не лише лівого берегу – такі випадки є зокрема і в Печерському районі.

 

Як реструктуризувати борги?

Ми завжди відкриті до співпраці, навіть з тими споживачами, які заборгували нам дуже суттєві суми. Зокрема, ми пропонуємо реструктуризувати борг, розбивши його на посильні щомісячні платежі на зручний для вас термін.

 

Куди можна звернутись, якщо ви бажаєте укласти договір про розстрочення боргу:

  • За адресою: вул. Електротехнічна, 16;
  • Написати на електронну пошту vpoltavets@vodokanal.kiev.ua
  • Залишити звернення у Вайбер за номерами 067-443-70-89 або 067-443-70-71.

 

Які документи знадобляться:

  • Паспорт власника/всіх співвласників житла;
  • Картка платника податків власника/всіх співвласників житла;
  • Документ, що підтверджує право власності на житло;
  • Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • Для неприватизованих квартир – завірену копію ордеру на житлове приміщення.

 

Що робити, якщо у вас виник борг, але ви виїхали з країни?

 

Якщо у вас немає квартирного лічильника або термін його повірки якого сплив, у вас можуть почати накопичуватись борги. Якщо ви в цей час не проживаєте у квартирі, вам необхідно надіслати нам заяву щодо перерахунку, підтвердивши факт вашого непроживання за адресою одним з наступних документів:

  • Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб,
  • Витяг з наказу Територіального центру комплектування та соціальної підтримки про зарахування особи до списків особового складу,
  • Довідка Центру по роботі з військовозобов’язаними переселенцями,
  • Документи, що підтверджують виїзд за кордон та тривале перебування там (копія закордонного паспорту з відміткою про перетин кордону, копія довідки переміщеної особи, PESEL тощо)

Документи приймаються:

- на електронну пошту відповідно до вашого району (усі контакти можна знайти тут: https://vodokanal.kiev.ua/dystanczijne-obslugovuvannya...)

- у чат-бот Viber: http://tinyurl.com/pn92devj

- у чат-бот Telegram: https://t.me/vodokanalkiev_bot

Звертаємо увагу, що згідно з чинним законодавством працівники Київводоканалу мають право раз на пів року прийти до вас з перевіркою. Якщо при цьому буде виявлено, що у вашій квартирі все ж таки хтось проживає (наприклад, вона здається), то нарахування припинятись не будуть.

 

Ваші оплати є єдиним джерелом надходження коштів до Київводоканалу. За ці гроші ми закуповуємо реагенти, матеріали для ремонтних робіт, паливо, електроенергію.

Кошти, які заборгували нам споживачі, ми б могли витратити на заміну мереж, модернізацію обладнання та інші заходи, що сприяли б покращенню послуг. А в часи війни ці гроші пішли б також на закупівлю генераторів, додаткових ємностей для води, підвищення безпеки наших об’єктів.

Позбавляйтесь від боргів вже в цьому році, щоб бути з водою у наступному!