Новини

28 лютого 2017

Інвестиційна складова у тарифі дозволяє оновлювати техніку для оперативнішого усунення аварій на мережах

Вже цієї весни автопарк Київводоканалу може поповнитися новими сучасними автомобілями. Про це в ексклюзивному інтерв’ю Віталію Маргалику розповів директор Київводоканалу Дмитро Новицький. За словами керівника підприємства, п’ять нових аварійок, одна оперативно-відновлювальна машина та водовозка обійшлися у дев’ять мільйонів гривень і додав, що це гроші передбачені Інвестпрограмою підприємства на 2016 рік

Київводоканал презентував нову техніку
28 лютого 2017

Київводоканал презентував нову техніку

Вже наступного тижня кияни побачать на вулицях міста новенькі аварійки та водовозки. Їх, як і обіцяли, презентували журналістам в останній день зими 28 лютого. Йдеться про п’ять новеньких економічних аварійно-відновлювальних машин (АВМ) на шасі автомобілів Isuzu, які мають замінити на лініях аналогічну застарілу техніку, одну оперативно-відновлювальну машину (ОВМ) на базі Peugeot Boxer та водовозку на шасі МАЗ-4571. Про переваги нової техніки у спеціальному відеовключенні розповів директор Технічного департаменту Юрій Київський. І не лише розповів, а й провів для наших глядачів цілу екскурсію.

Про роботу перших каналізаційних споруд у постійній рубриці «Київводоканалу 145!»
27 лютого 2017

Про роботу перших каналізаційних споруд у постійній рубриці «Київводоканалу 145!»

До 145-річчя Київводоканалу продовжуємо серію історичних публікацій. Сьогодні – про принцип роботи перших каналізаційних споруд та станцій з ежекторами Шона.

Опис першої системи водовідведення столиці знаходимо у книзі А. А. Холодецького «Каналізація міста Києва», виданої в 1896 році. Зокрема, у ній значиться, що всі потужності каналізації були запроектовані на подвійне число мешканців каналізованого району – тобто на 160 тис. киян з розрахунку 7 відер води на добу на одну людину.

24 лютого 2017

28 лютого відбудеться чергове засідання Технічної ради Київводоканалу

28 лютого о 15:00 у актовому залі головного офісу Київводоканалу (вул. Лейпцизька, 1-а, 2 поверх) проходитиме чергове засідання Технічної ради Товариства.

23 лютого 2017

Клієнти Київводоканалу можуть звернутись до будь-якої точки Центру комунального сервісу, незалежно від місця проживання

Завдяки впровадженню нового програмного забезпечення, тепер вони працюють за принципом «екстериторіальності», тобто отримати послуги можна у будь-якому з 75-ти ЦКС, незалежно від місця проживання чи реєстрації. Чи запрацювала ця схема на практиці – наш журналіст Віталій Маргалик вирішив перевірити особисто. Результати ревізії показав у відеовключенні з сервісного центру за адресою Довженка 10

22 лютого 2017

Ви запитуєте - ми відповідаємо

Київводоканал показав глядачам як працює контакт-центр компанії. В ексклюзивному відеовключенні наші оператори розповіли, що приймають до 10 тисяч ваших дзвінків щодня. Причому, працювати, не покладаючи слухавки, їм доводиться з восьмої ранку до восьмої вечора. Це щобудня. А на вихідних диспетчери готові надавати консультації з 9:00 до 18:00. На прийом ваших звернень працює одночасно 120 ліній

21 лютого 2017

Київводоканал запрошує на роботу

Прагнете отримувати конкурентну «білу» заробітну плату, мати оплачувану відпустку та лікарняний, повний соцпакет та працювати у комфортному офісі? Тоді вам до нас!

Київводоканал оголошує набір кандидатів для роботи у центрах з обслуговування споживачів. Останній з них – в Оболонському району на проспекті Героїв Сталінграду, 14ж - ми відкрили наприкінці минулого року.

21 лютого 2017

Київводоканал – за сучасні технічні рішення та автоматизацію процесів

«Київводоканал продовжує впорядковувати взаємовідносини зі споживачами і прагне зробити все,  щоб кияни не відчували жодних незручностей. Це досить об’ємна та складна робота, якою багато років ніхто не займався. Не все вдається одразу, але ми шукаємо способи, адекватно сприймаємо зауваження та пропозиції і крок за кроком йдемо по окресленому шляху. Торік для спрощення роботи з клієнтами за принципом «доступно, зручно та ефективно» Київводоканал впровадив низку сучасних рішень. Зокрема докорінно змінити ситуацію має нова білінгова система, яку ми почали розробляти минулого року і вже впровадили у цьому місяці», – говорить Голова правління – генеральний директор Дмитро Новицький.

Київська роздільна каналізаційна система – одна з перших в Європі
20 лютого 2017

Київська роздільна каналізаційна система – одна з перших в Європі

У XVIII столітті теперішня ділова частина міста – Хрещатик – загрузла у нечистотах. В Києві, як і багатьох інших містах світу, санітарний стан був вкрай тяжким. Вулицями текли ріки бруду, змішаного з використаною водою, відходи виливалися прямо з вікон на вулицю. Інфекційні захворювання забирали життя тисяч людей.

Київводоканал показав глядачам усунення аварії
20 лютого 2017

Київводоканал показав глядачам усунення аварії

Журналіст Віталій Маргалик, як і обіцяв, продемонстрував користувачам Фейсбук один з епізодів роботи аварійної бригади Київводоканалу. Відеовключення зробив з місця аварії: на проспекті Миколи  Бажана стався прорив магістралі діаметром 400 мм. Абонентів при цьому відключати не довелося. Детальніше у відеоматеріалі