12 січня 2016

Київводоканал запустив зручний онлайн-сервіс для електронних звернень споживачів

На офіційному сайті ПАТ «АК «Київводоканал» розпочав роботу у тестовому режимі новий онлайн-сервіс для електронних звернень споживачів «Звернутися з питанням». З його допомогою мешканці Києва у зручний для себе час можуть відправити офіційний запит і отримати відповідь в електронному вигляді у встановлений законом строк. Київводоканал запровадив даний онлайн-сервіс як додатковий інструмент для зворотного зв‘язку та дистанційного консультування споживачів.

Функціонал сервісу поширюється на функції Київводоканалу, як виробника і виконавця послуг централізованого холодного водопостачання та водовідведення. Для відправки запиту достатньо обрати тему, заповнити спеціальні форми з обов‘язковими полями і вказати суть звернення.

Онлайн-сервіс надає можливість формувати запити щодо найбільш актуальних для киян тем: укладення договорів з мешканцями квартир, нарахувань та розрахунків за холодну воду, аварійних ситуацій на дворових водопровідних і каналізаційних мережах, якості холодної води, тиску в мережі тощо. А головне – за допомогою сервісу можна подати заявку на повірку та опломбування квартирних приладів обліку холодної води.

Після відправлення запит проходить процедуру реєстрації з автоматичним присвоєнням вхідного номеру. На електронну пошту споживача надходить повідомлення з номером запиту і орієнтовним терміном відповіді. Він може становити 15-30 днів залежно від суті звернення і необхідності додаткового збору інформації.

У процесі тестової експлуатації онлайн-сервіс буде вдосконалюватися.

Крім того, як і раніше, у споживачів є можливість отримувати інформацію щодо діяльності Київводоканалу та обслуговування мешканців за допомогою офіційного сайту, сторінки в соціальній мережі Facebook  і Контакт-центру для мешканців багатоквартирних будинків за тел.: +38 (044) 202-02-02.