13 березня 2017

Новий сервіс для киян: передати покази лічильників можна через «Viber»

Запроваджуємо ще один сучасний спосіб передачі показів лічильників – через «Viber». Для цього необхідно завантажити мобільний додаток на ваш смартфон та додати у контакти номер (044) 202-0202.

Для врахування даних у тексті повідомлення потрібно вказати:

-          номер особового рахунку,

-          адресу (вулиця, будинок, квартира),

-          попередні, поточні показники холодного і гарячого лічильників та різницю.

За наявності декількох приладів обліку, наприклад холодної води, вказуйте, будь-ласка, їх номери та попередні/поточні показники по кожному.

Також, як і раніше, покази лічильників можна передати через:

- окрему графу «Поточні на дату сплати» у платіжному повідомленні;

- сайт http://vodokanal.kiev.ua/кнопка «Лічильники»/«Надати показники лічильників»;

- контакт-центр:

  • Київводоканалу +38 (044) 202-0202 (після 20:00 – надиктувати на автовідповідач);
  • або Центру комунального сервісу (ЦКС) +38 (044)247-4040;

- центри обслуговування:

  • ЦКС – адреси та графік роботи на http://cks.kiev.ua/contacts;
  • Київводоканалу – адреси та графік роботи на http://vodokanal.kiev.ua/кнопка «Для дому»/«Центри з укладення договорів».

Нагадаємо, що інформація про водоспоживання приймається протягом всього періоду: з 10-го числа і до кінця поточного місяця!

Просимо мешканців не відкладати передачу показів на останній день, адже це призводить до перевантаження сайту, контакт-центру та може стати причиною неврахування даних у платіжці у наступному місяці.