Найчастіші запитання

І. Про нарахування, розрахунки, передача показань лічильників:

 1.  Який тариф на холодне водопостачання та водовідведення?

Починаючи з 2 серпня 2016 року, Нацкомісією, що здійснює державне регулювання у сфері ЖКГ встановлено наступні тарифи за 1 куб метр холодного водопостачання та водовідведення:

13 грн 77 коп – для мешканців багатоквартирних будинків (з використанням внутрішньобудинкових систем);

12 грн 34 коп – для мешканців будинків, де обслуговуючі організації визначили себе виконавцями послуг (колективні споживачі).

 2. В мене стоять лічильники, чому нарахування здійснюється не за лічильниками або нараховують борг? Як надалі сплачувати за показниками лічильника?

У червні цього року у рамках розпочатої Київводоканалом спільно з Комунальним концерном «Центр комунального сервісу» (ЦКС) та Головним інформаційно-обчислювальним центром (ГІОЦ) роботи із системними неплатниками під час нарахувань були застосовані наступні алгоритми:

• мешканцям, які взагалі не сплачували за використані послуги понад три місяці, була нарахована оплата згідно з нормативом;

• споживачі, які сплачували нерегулярно, отримали квитанції з показниками середньомісячного споживання;

• абонентам, які проживають у квартирі, де ніхто не прописаний, але користуються послугою, нараховано сплату за обсяг у розрахунку на одну особу.

 Для чіткого обліку використаних послуг та сплати виключно за спожитий обсяг води, мешканці повинні регулярно надавати показники лічильників (як холодного, так і гарячого водопостачання – для нарахування за послугу водовідведення гарячої води) та сплачувати щомісячно до 20-го числа.

 3. Чому є нарахування за водовідведення гарячої води, якщо встановлено бойлер, і не користуюсь послугою?

Якщо Ви не користуєтесь гарячою водою, але і не хочете відмовлятись від цієї послуги, потрібно просто повідомити про наявність бойлеру і щомісячно передавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються. Тоді нарахування за послугу водовідведення гарячої води проводитись не буде.

 4. Чому потрібно передавати показання лічильників і як це зробити?

Передавати показання лічильників потрібно, для чіткого обліку використаних послуг. Для споживача – це гарантія нарахувань та оплати виключно за спожитий обсяг послуг.

Крім того, це передбачено пунктом 2.5. публічного договору між ПАТ «АК «Київводоканал» та споживачами про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) та пунктом 14 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабміну №630 від 21.07.2005 р.

Практика передачі показань вже давно успішно функціонує у більшості міст України – понад 20-ти обласних центрів.

 Дані приймаються через:

- окрему графу у повідомленні на сплату ГІОЦ «Поточні на дату сплати»;

- - «особистий кабінет» на сайті ГІОЦ (https://www.gioc.kiev.ua/cabinet/ );

- сайт www.vodokanal.kiev.ua (кнопка «Лічильники»/«Надати показники лічильників»);

- контакт-центр Київводоканалу за номером +38 (044) 202-0202 та ЦКС 247-4040;

- у Центрах комунального сервісу (адреси точок прийому споживачів на http://cks.kiev.ua/contacts ).

 Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця місяця.

 5. Куди звертатись за консультацією та у випадку незгоди з нарахуваннями?

До сервісних центрів Центру комунального сервісу (http://cks.kiev.ua/contacts ):

• консультації з усіх питань ЖКГ;

• перерахунки;

• отримання довідок (про склад сім'ї, відсутність заборгованості та ін.);

• укладення договору: реструктуризації, розстрочки заборгованості;

• приймання документів та заяв на: укладення прямих договорів, опломбування/повірку лічильника.

 У Печерському та Солом’янському районах, де поки що відсутні сервісні центри ЦКС, просимо звертатися до Центрів з укладення прямих договорів Київводоканалу (адреси та графік роботи за посиланням: http://vodokanal.kiev.ua/ua/page-grafiki-ykladennya-dogovoriv )

 6. У платіжках невірні нарахування, хоча показання лічильників передавали.

Просимо вибачення за тимчасові незручності, спричинені перехідним періодом та налагодженням нової системи обліку послуг водопостачання та водовідведення.

Для вирішення Вашого питання, будь ласка, на сайті КВК vodokanal.kiev.ua заповніть форму «Звернутися з питанням», а також зверніться до одного з центрів Комунального сервісу: http://cks.kiev.ua/contacts з паспортом та повідомленнями на сплату за поточний і попередній період.

 7. Яким чином буде відкориговано суму нарахування у квитанціях відповідно до показників квартирних лічильників? В який термін робиться перерахунок?

Якщо споживач своєчасно поінформував про обсяги спожитої холодної та гарячої води, то в наступному місяці він отримає квитанцію зі скоригованими даними, а питання про перерахунок буде вирішено після виходу контролера ПАТ «АК «Київводоканал» для звірки показників.

 Контрольне зняття показників квартирних лічильників контролерами Київводоканалу можна замовити за номером контактного центру 202-02-02 та надати номер контактного телефону для зворотнього зв'язку.

Звертаємо увагу, що після виходу контролера та контрольного зняття показань, суму у платіжці буде відкориговано протягом 1-2 наступних місяців.

 8. У квартирі по 2 лічильники холодної і гарячої води, як надавати показники, якщо всього 4 лічильники, а квитанції приходять лише на 2 лічильники?

Необхідно зателефонувати до контакт-центру 202-02-02, або звернутися до найближчого Центру з укладення прямих договорів чи точки прийому споживачів ЦКС та надати інформацію про кількість лічильників у квартирі, їхні показники та номери з техпаспортів приладів.

 9. У найближчому відділенні - відмовились будь-що перераховувати, оскільки мій будинок «не належить до тих, що бухгалтер бачить у системі».

Можлива ситуація, за якої житлово-експлуатаційна організація (ОСББ, ЖБК) продовжує працювати як колективний споживач. Мешканцям таких житлових будинків потрібно безпосередньо до експлуатуючої організації.

Якщо послуги від Київводоканалу ви отримуєте напряму, працівники сервісних центрів ЦКС зобов’язані прийняти заяву та передати її на опрацювання до Розрахункового департаменту Товариства.

 10. При спробі передати показання через сайт Київводоканалу, не знайдено особовий рахунок. Як передати показники через сайт, коли є запит на 7-значний особовий рахунок, а в квитанції і повідомленні він 6-значний?

7-значний особовий рахунок присвоюється абонентам, які перейшли на пряме обслуговування Київводоканалу.

Якщо платіжку для Вас формує ГІОЦ, просто оберіть на сторінці сервісу передачі показників через сайт Київводоканалу пункт «Особовий рахунок ГІОЦ» та введіть 6-значний особовий рахунок і інші дані.

Якщо у такому випадку система не знаходить Ваш особовий рахунок, радимо зареєструватись та вносити показання через особистий кабінет на сайті www.gioc.kiev.ua

 11. Як передати показники, якщо немає особового рахунку. Договір я уклала пів року тому, але примірника досі не отримала.

Передача показників та процес укладання прямих договорів – два паралельних процеси. Ваш Особовий рахунок («о/р» – 6-ти або 7-значний номер) вказано у платіжці на сплату послуг водопостачання та водовідведення.

За цим особовим рахунком Ви можете передавати показання будь-яким зі зручних способів, зазначених вище.

 12. Проблема з поданням показників лічильників через скриньку консьєржа.

Скриньки у консьєржа – це тимчасове рішення, яке буде поступово скасоване. Просимо користуватися іншими зручними для вас способами передачі показників лічильників.

 13. Питання щодо пільг та субсидій (не врахована пільга, необхідно зробити перерахунок, тощо).

Для вирішення зазначених питань можна звернутись до однієї з точок обслуговування ЦКС чи Київводоканалу з паспортом, платівками та відповідними підтверджуючими документами, отриманими від районних управлінь праці та соціального захисту населення.

 14. Яким чином можна отримати субсидію?

До управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації необхідно подати лише два документи:

- заяву про призначення житлової субсидії;

- декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Зазначені документи можуть бути надіслані поштою або в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису.

У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після особистого підпису зазначених документів у місячний строк. У разі непідписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.

 

ІІ. Про квитанції: 

З 1 серпня замість звичних платіжок мешканці отримали повідомлення про оплату житлово-комунальних послуг від комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ):

- не має банківських реквізитів, аби уникнути підробок;

- можна оплатити у відділеннях будь-якого банку;

- скорочує час обробки платежів до однієї доби (раніше 3-5 днів) завдяки штрих-коду, який сканують у відділеннях банку;

- якщо мешканець загубить своє повідомлення, у відділенні банку для сплати достатньо назвати адресу;

- рахунок-повідомлення містить QR-код, за допомогою якого можна зі свого смартфону відразу увійти в розділ «Особистий кабінет» на сайті КП «ГІОЦ» (https://www.gioc.kiev.ua/cabinet/) для проведення он-лайн сплати банківською карткою.

- у повідомленні є графи для показань лічильників. Тобто споживачі можуть їх зазначити для коректних нарахувань.

 

ІІІ. Про прямі договори:

 1. Для чого потрібно укладення прямого договору між Київводоканалом і мешканцем квартири?

Укладення договору на надання послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення між виконавцем послуг і власниками квартир передбачено Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 №1198-VII.

 2. Що таке публічний договір або публічна оферта?

Згідно з ч. 1 і 2 ст. 633 Цивільного Кодексу України, публічний договір – це договір, в якому одна сторона взяла на себе обов'язок здійснювати надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів

Публічна оферта - пропозиція суб’єкта господарювання, адресована будь-якій особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб, укласти з ним договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті.

 3. Як можна укласти договір? Куди звертатись для його укладення?

Подати документи для укладення прямого договору можна до однієї з точок обслуговування споживачів ЦКС http://cks.kiev.ua/contacts або Київводоканалу http://vodokanal.kiev.ua/ua/page-grafiki-ykladennya-dogovoriv

 Для укладення договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення холодної та гарячої води (з використанням внутрішньобудинкових систем), власник квартири у багатоповерховому житловому будинку або квартиронаймач може самостійно:

- підготувати копії документів (нижче вказані);

- роздрукувати та заповнити бланк заяви про укладення договору в одному примірнику та текст договору у 2-ох примірниках;

 Перелік документів для укладення договору для фізичних осіб – власників або квартиронаймачів квартир у багатоквартирних будинках:

Заява про укладення договору (завантажити зразок і завантажити бланк для заповнення)

- Бланк Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)

 1. Правовстановлюючі документи:

1.1. копія документу, підтверджуючого право власності або користування на житло (договір купівлі-продажу, свідоцтво на право власності, акт приймання – передачі, договір оренди, рішення суду, технічний паспорт на квартиру);

1.2. копія паспорту власника (користувача) житла (1,2 сторінки та сторінка із зазначенням реєстрації);

1.3. копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру власника (користувача) житла;

1.4. нотаріально посвідчена довіреність про право укладання договору та паспорт довіреної особи (якщо договір підписуватиме довірена особа споживача);

 2. Інші документи:

2.1. копія паспорту або свідоцтва про повірку на прилад обліку води (якщо прилад обліку встановлений);

2.2. довідка про склад сім’ї з ЖЕО (форма № 3) (для розрахунків в разі відсутності лічильника та/або оформлення пільг);

2.3. для оформлення пільг для всіх осіб, що проживають за адресою і мають право на пільгу: посвідчення на право отримання пільг, паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера пільговика, свідоцтво про народження дітей, що користуються пільгами (оригінали та копії);

2.4. у разі декількох власників квартири необхідно оформити письмову згоду на укладення договору однією особою з ПАТ «АК «Київводоканал»;

2.5. у разі розділення особового рахунку по одній квартирі - оформити письмову згоду співвласника(-ів) та в цьому випадку укладається договір з кожним співвласником квартири.

 Увага! В разі якщо житлово-експлуатаційна організація продовжує працювати як колективний споживач, або на підставі укладених договорів про надання послуг, умовами яких врегульовано механізм розрахунків та транспортування послуг з водопостачання і водовідведення через внутрішньобудинкові мережі, то мешканцям цих житлових будинків не потрібно звертатись в ПАТ "АК "Київводоканал" для укладення Договору про надання послуг з централізованого постачання холодної води та послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

 4. Як отримати свій примірник прямого договору, якщо вже раніше надав Київводоканалу усі документи на укладення?

Документи видаються у порядку черги через Центри укладення прямих договорів http://vodokanal.kiev.ua/ua/page-grafiki-ykladennya-dogovoriv та у перспективі - точки обслуговування абонентів ЦКС.

У зв’язку з періодом реформування абонентської служби це потребує більше часу. Разом з тим, зазначений тип договору є публічною офертою, тобто, якщо Ви користуєтесь і сплачуєте за послуги, договір діє за замовчуванням.

Слідкуйте, будь ласка, за оголошеннями на Ваших будинках, а також найближчих до Вас центрах обслуговування споживачів. Як тільки договори для Вашого будинку будуть готові – Ви зможете забрати їх на місці у центрі.

 5. Яким чином регулюються мої відносини з Київводоканалом, якщо у мене ще немає прямого договору?

Форма Договору між споживачем (мешканцем) та виконавцем послуг (Київводоканалом) є публічною офертою, тобто фактично діє за замовчуванням, якщо Ви офіційно не відмовились від надання послуги холодного водопостачання та водовідведення. Тобто, навіть, якщо у Вас на руках немає паперового примірника Договору, Ви маєте такі самі права та обов’язки стосовно отримання зазначених послуг, як і усі інші споживачі, які вже отримали свої примірники договорів.

 6. Чому так довго не віддають договір, хоча вже давно передав документи?

До 2014 року офіційно виконавцями послуг водопостачання та водовідведення перед мешканцями були ЖЕКи. Після змін у законодавстві, коли виробників послуг визнали також виконавцями, Київводоканал у досить стислі терміни повинен був сформувати абонентську службу для обслуговування понад 1 млн споживачів (раніше у підприємства офіційно їх було лише близько 30 тисяч).

Кошти на створення на розвиток абонентської служби в тарифі передбачили лише весною 2015 року. Тобто фактично Київводоканал лише трохи більше року займається оформленням прямих відносин з мешканцями.

Підприємство робить усе можливе, щоб якнайшвидше видати договори, на які вже подані документи, а також спростити процедуру і автоматизувати процеси оформлення нових договорів.

Просимо вибачення за тимчасові незручності та запевняємо, що навіть без паперового примірника на руках, усі умови публічного договору діють за замовчуванням, а отже мешканець зберігає усі права отримання послуги водопостачання та водовідведення.

Усі дані будуть у порядку чергу внесені до системи у порядку черги, а інформація по особовим рахункам – відкоригована.

 7. Чи може інша особа, крім власника квартири, подати документи для укладення прямого договору від його імені?

Так, за умови відповідно оформленого та нотаріально затвердженого дозволу.

 8. Разом з документами на укладення договору подавали інформацію про встановлені лічильники, однак досі нарахування здійснюються за нормативом/загально будинковим лічильником

Після внесення у порядку черги Ваших даних у систему, нарахування будуть  відкориговані згідно з Вашими даними, а за попередній період здійснено перерахунок.

 

ІV. Щодо опломбування квартирних лічильників:

 1. Чи обов’язково потрібно опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться виконавцем на комерційний облік.

 2. Як замовити опломбування лічильника в Київводоканалі?

- Звернутися в Контакт-центр за телефоном +38 (044) 202-02-02

- Залишити заявку через онлайн-форму на сайті у розділі «Заявка на опломбування лічильників»;

- Написати заяву в одній з точок обслуговування споживачів Центру комунального сервісу http://cks.kiev.ua/contacts.

 3. Як відбувається опломбування?

Фахівець Київводоканалу контактує з мешканцем для уточнення зручної дати і часу візиту.

Орієнтовно протягом 30 днів з моменту подання заявки в узгоджений час приїжджає фахівець Київводоканалу.

Мешканець надає паспорт на лічильник або свідоцтво про повірку, де вказана остання дата повірки.

Фахівець здійснює опломбування і оформлює акт. З моменту опломбування лічильника розрахунки за спожиту воду та відповідний об’єм стоків здійснюються за показниками лічильника.

Якщо фахівець при опломбуванні виявить, що лічильник встановлений з порушеннями норм експлуатації чи його цілісність пошкоджена, взяття на облік такого приладу неможливе.

 4. Якщо в місячний термін опломбування не відбулося, де я можу з’ясувати на якій стадії розгляд моєї заяви?

Враховуючи великі обсяги робіт терміни виконання заявок можуть бути подовжені – орієнтовно до трьох місяців. Якщо за цей час опломбування не буде здійснено, просимо звернутися до контакт-центру Київводоканалу 202-02-02 чи фахівців сервісних центрів ЦКС – оператори та співробітники обов’язково зареєструють Ваше звернення, що прискорить процес опломбування.

Звертаємо увагу, що, якщо під час очікування опломбування лічильника Ви отримуєте нарахування за нормативом або загально будинковим приладом обліку, після опломбування та звірки показань нарахування будуть  відкориговані, а за попередній період (починаючи, від дати подачі заявки) здійснено перерахунок

 5. Чи потрібне переопломбування лічильника, якщо опломбовано ЖЕО або організацією, яка має ліцензію?

Згідно із законом прийняти засіб обліку в експлуатацію та опломбувати його має постачальник послуг, тобто Київводоканал. У майбутньому до процесу будуть підключені сервісні центри ЦКС шляхом делегування їм відповідних повноважень. Опломбування лічильника сторонніми організаціями на сьогодні не є підставою для взяття його на облік Товариством.

Однак у випадках, якщо пломби на лічильники були поставлені відповідно до норм та правил, що діяли на момент виконання відповідних робіт, вони не вважаються недійсними. При цьому у мешканця має бути підтверджуючий документ (підписаний акти виконаних робіт) від організації, яка має право і ліцензію на виконання зазначених робіт.

 6. Яким діяти у випадку необхідності роз пломбування лічильника?

Якщо, наприклад, для усунення аварійної ситуації чи здійснення ремонтних робіт Вам необхідно зняти чи роз пломбувати лічильник, необхідно повідомити про це до контакт-центру 202-0202 та одразу залишити заявку на повторне опломбування.

 

V. Про повірку квартирних засобів обліку:

 1. На підставі яких документів необхідно здійснювати повірку лічильників?

Відповідно  до  ст. 20  Закону  України  «Про  метрологію  та  метрологічну  діяльність» №113/98-ВР від 11.02.1998 зі змінами та доповненнями лічильники обліку холодної води, що знаходяться у власності фізичних осіб (квартиронаймачів), підпадають під сферу державного метрологічного контролю і нагляду.

Згідно з п.1 ст. 28 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на які поширюється державний метрологічний нагляд, підлягають періодичній повірці.

 2. Міжповірочний інтервал лічильників холодної води

Всі  засоби обліку води повинні своєчасно, з урахуванням установлених міжповірочних інтервалів (тобто певного інтервалу часу між двома послідовними періодичними повірками), проходити повірку відповідно до Покажчика засобів вимірювання техніки, типи яких занесені до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України.

В залежності від типу засобу обліку води (передбачений паспортом засобу обліку) встановлюється міжповірочний строк в 3 або в 4 роки від дати останньої повірки, але, як показує практика, не більше трьох разів. Гарантований виробником термін експлуатації приладу становить від 10 до 12 років.

 3. Яка ймовірність проходження повірки лічильника, якщо він експлуатується понад 10 років?

У цьому випадку існує велика ймовірність, що державну повірку він може не пройти. Адже виробники приладів обліку гарантують граничний строк експлуатації лічильників 10-12 років.

 4. Що важливо знати споживачу перед купівлею лічильника?

Купуючи лічильник, а це легко можна зробити в спеціалізованому магазині, необхідно пам’ятати наступне:

1. Обов'язкова наявність технічного паспорту приладу обліку. У паспорті мають бути вказані тип приладу, діаметр приладу, заводський номер, дата продажу, дата повірки лічильника.

2. Обов'язково необхідно перевірити комплектацію приладу обліку відповідно до технічного паспорту.

Продавати засоби вимірювальної техніки, термін повірки яких перевищив половину міжповірочного інтервалу, в Україні заборонено. Також не рекомендуємо купувати лічильники «з рук».

 5. За чий рахунок встановлюються квартирні лічильники води?

Придбання та первинне встановлення нового лічильника відбувається за рахунок коштів споживача. оскільки ця послуга не є складовою тарифу на холодне водопостачання та водовідведення.

 6. За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку води?

Київводоканал здійснює безкоштовну повірку квартирних лічильників холодної води,  строк повірки яких завершився після 1 липня 2014 року. З цього моменту Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» від 10.04.2014 № 1198-VII виконавцем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення з використанням внутрішньобудинкових систем було визначено суб‘єкти господарювання, які проводять діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення. Зокрема, для Києва цим виконавцем став Київводоканал за винятком тих будинків, які є колективними споживачами.

Тариф виконавця послуг для Київводоканалу набрав чинності з 12 травня 2015 року (в «Офіційному віснику України» опублікована постанова НКРЕКП від 31.03.15 № 970, реєстрація в Мін’юсті - №437/26882).

 7. Чи у всіх багатоквартирних будинках квартирні прилади обліку повірятиме Київводоканал?

Київводоканал не здійснює повірку квартирних приладів обліку холодної води у тих багатоквартирних будинках, де житлові організації взяли на себе функцію колективного споживача. Нарахування плати за централізоване водопостачання та водовідведення споживачам цих будинків з боку Київводоканалу здійснюється за тарифом, який не включає  обслуговування внутрішньобудинкових систем.

 8. Які є варіанти здійснення повірки квартирних лічильників холодної води для будинків, де виконавцем послуг є Київводоканал?

З демонтажем приладу обліку та повіркою у спеціалізованому сервісному центрі.

Комплекс безкоштовних послуг передбачає:

-  демонтаж;

-  промивку;

-  повірку;

-  монтаж;

-  опломбування;

-  гарантію внесення приладів на облік.

Переваги: більша вірогідність проходження повірки, тому що лічильник проходить технічне обслуговування.

Якщо ж прилад обліку все ж визнано непридатним, то встановлення нового приладу (який мешканець повинен придбати самостійно) відбувається безкоштовно.

 Без демонтажу приладу обліку, безпосередньо на місці експлуатації, здійснюється спеціальною установкою.

 9. Як замовити повірку квартирних лічильників холодної води?

Вказати ПІБ, адресу (район, вулицю, будинок), номер телефону (бажано мобільний), номер особового рахунку та кількість лічильників через:

- контакт-центр +38 (044) 202-02-02

- онлайн-форму на сайті у розділі «Заявка на повірку лічильників»;

- заяву в одній з точок обслуговування споживачів Центру комунального сервісу http://cks.kiev.ua/contacts.

 10. Який термін виконання заявки та як проводиться повірка квартирних лічильників?

Орієнтовний термін виконання заявки – 30 днів.

Попередньо майстер зателефонує, домовиться та прийде у визначений день до споживача для обстеження місця встановлення вузла обліку.

А) Якщо при обстеженні вузла лічильник можливо демонтувати, майстер знімає останні показники лічильника, розпломбовує і демонтує лічильник. На його місце майстер встановлює тимчасову трубку або лічильник з обмінного фонду.

Демонтований лічильник майстер Київводоканалу забирає на повірку в спеціалізованому сервісному центрі. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. В цей період нарахування за водоспоживання проводиться у розмірі середньомісячних показників лічильників за попередні 3 місяці.

За умови проходження приладом повірки представник Київводоканалу зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника.

У визначений день майстер Київводоканалу здійснює демонтаж трубки та монтаж повіреного лічильника і його опломбування.

Після виконання робіт майстер складає акт (в 2 прим.) з наступною інформацією:

– дата проведення робіт;

– ПІБ працівника, що виконував роботи;

– тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих так і встановлених;

– номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини;

– контактні телефони центру обслуговування споживачів, за якими мешканець зможе звернутися у випадку некоректної роботи приладів.

Зазначений документ даватиме право проводити розрахунки за новим приладом.

Якщо лічильник не пройде повірку, Київводоканал поверне споживачу прилад обліку  разом з довідкою про непридатність засобу вимірювальної техніки, виданою ДП «Укрметртестстандарт».

 Б) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків.

Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника відбувається відповідно до наведеної вище процедури.

 11. Як дізнатися, що до мене прийшов майстер Київводоканалу?

Для підтвердження особи представник ПАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення та акт на виконання робіт.

 12. Як здійснюється нарахування сплати за послуги водопостачання та водовідведення у разі несвоєчасного проведення чи відмови від повірки квартирних лічильників?

У випадку, якщо повірка лічильника не буде здійснена протягом місяця або споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання.

 13. Як здійснюється нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки)?

У пункті 15 постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630 вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці. 

У разі  несправності  лічильника,  що не підлягає усуненню,  плата за послуги з моменту її  виявлення  вноситься згідно з нормативами (нормами) споживання.

 14. Якщо в місячний термін повірка не відбулася, де я можу з’ясувати на якій стадії розгляд моєї заяви?

Просимо звернутися до операторів контакт-центру Київводоканалу 202-02-02 чи фахівців сервісних центрів ЦКС. Вони зареєструють звернення та прискорять виконання заявки.

 15. Як дізнатися результати та отримати відповідний акт, якщо здійснювали повірку на місці, без демонтажу?

Якщо повірку лічильників здійснювали без демонтажу, то під час процедури Вам залишили документ, де вказано посилання за яким можна дізнатись результат повірки. Безпосередньо сам Акт про придатність/непридатність приладу, який видає Укрметртестстандарт, можна забрати на вул. Електротехнічній, 16.

А з 1-го жовтня 2016 року на сайті зазначеної організації можна буде самостыйно роздрукувати Актів повірки.

 

VI. Аварійні ситуації чи відсутність холодної води:

 Куди звертатись у випадку аварійної ситуації чи відсутності холодної води?

До цілодобової аварійної служби 1581 або (044) 200-7301.

Звертаємо увагу, що Київводоканал не обслуговує внутрішньобудинкові мережі та відповідає лише за холодне водопостачання.

Контакт-центр для консультацій мешканців багатоквартирних будинків (044) 202-0202 працює у будні з 8 до 20:00

 

VII. Інші питання:

 1. Коли на сайті Київводоканалу з’явиться особистий кабінет?

Наразі Київводоканал спільно з Головним інформаційно-обчислювальним центром та Центром комунального сервісу працює над впровадженням Об'єднаної системи управління роботою з абонентами, яка передбачає  багато переваг і можливостей для усіх учасників ринку ЖКГ Києва. Зокрема:

- особистий кабінет (у перспективі один для усіх видів комунальних послуг) з можливістю онлайн оплати та управління власними розрахунками;

- об’єднаний фронт-офіс, що працює за принципом “єдиного вікна”;

- потужну білінгову систему.

Наразі споживачі можуть скористатись кабінетом на сайті ГІОЦ або сервісом передачі показань лічильника на сайті vodokanal.kiev.ua

 2. Не вдається відправити заявку на повірку (опломбування) лічильника/залишити звернення/передати тому, що у Вашій формі на сайті Київводоканалу немає моєї вулиці/номеру будинку.

Іноді під час спроби залишити заявку через сайт vodokanal.kiev.ua, після вибору міста Києва у формі для заповнення необхідно почекати до 10-ти секунд, поки завантажиться база адрес і потім починати вводити назву вулиці.

Також звертаємо увагу, що на сторінці передачі показань лічильника необхідно вказувати номер будинку без дробу – уся необхідна інформація «підтягується» за  номером особового рахунку. Коли завантажується потрібна сторінка – номер будинку вже відображається з усіма деталями (з дробом).

 3. У які терміни розглядаються "Звернення"?

Упродовж 30 днів розглядаються усі звернення згідно з чинним законодавством.

 4. Мешканець не проживає в кватирі чи буде відсутній тривалий час. Показники передавати не матиме можливості. Як бути в даній ситуації?

Потрібно написати заяву на опломбування вентиля холодного водопостачання в Центрах КВК чи ЦКС.

 5. Мешканець бажає відмовитися від ГВП.

Потрібно написати письмову заяву про відмову від ГВП в обслуговуючу організацію.  Написати Київводоканалу заяву про зняття послуги з водовідведення. До цієї заяви надати документ, що видасть Обслуговуюча організація.

Вентиль ГВП мешканцю опломбує Обслуговуюча організція (Київенерго або Єврореконструкція), пломбу Водоканал не ставить.