ДИСТАНЦІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ юридичних осіб

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РОБОТИ СИСТЕМ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ – ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ВЛАСНИКІВ НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ

Кабінет міністрів ввів карантин в Україні у зв’язку зі спалахом коронавірусу у світі. Щоб запобігти можливому розповсюдженню захворювання коронавірусу COVID-19, влада України та м. Києва затвердила низку протиепідемічних заходів і обмежень.

Дотримуючись плану протиепідемічних заходів і обмежень, ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство) змушений обмежити прийом споживачів з метою запобігання розповсюдженню захворювання коронавірусу. У зв’язку із цим Товариство робить максимальний акцент на дистанційному обслуговуванні споживачів.

 Для юридичних осіб це можуть бути такі способи дистанційного обслуговування:

-    офіційний сайт Товариства https://vodokanal.kiev.ua (розділи з інформацією, завантаження бланків, і т.п.);

-    особистий електронний кабінет юридичної особи на https://legals.vodokanal.kiev.ua (інформація про розрахунки, передача показань);

-    система M.E.Doc, СОТА (отримання і відправлення розрахункових документів), ЕДО «Вчасно»;

-    електронні пошти (відправка і отримання листів);

-    скриньки у кожному ЦОС (для залишення звернень, документів та інформації про показання);

-    система електронного документообігу для юридичних осіб SmartSign (обмін документами з використанням ЕЦП) та система ЕДО АСКОД;

-    телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи;

-    засоби поштового зв’язку.

-    Skype (для проведення нарад та робочих зустрічей, та ін.).

 

Перелік можливих способів буде постійно збільшуватись

 У розрахунковому департаменті вводиться обмеження щодо проведення нарад з великою кількістю учасників, в тому числі, за участю споживачів, а також з метою власної безпеки та безпеки інших людей наполегливо рекомендується споживачам обмежити відвідування об’єктів Товариства.

Також повідомляємо, що Розрахунковим департаментом на період карантинних заходів призупиняється щоденне проведення нарад з представниками ОСББ, ЖБК, житлових організацій та представників мешканців житлових будинків щодо вибору моделі договірних відносин. Фахівці департаменту виконали обдзвін раніше запрошених споживачів про скасування відповідних нарад та початку проведення таких заходів в режимі Skype.

На сайті Товариства працює Особистий електронний кабінет для юридичних осіб, за допомогою якого споживач має можливість без відвідування центрів обслуговування споживачів дистанційно переглянути та внести показання приладів обліку, отримати актуальну інформацію щодо нарахувань,  отримати розрахункові документи (за будь-який потрібний період). Більш детальну інформацію можна отримати на сайті Товариства у розділі «Для компаній/ Як підключитись до електронного кабінету юридичних осіб». Наголошуємо, що підписати додаткову угоду до договору на електронний документообіг та зареєструватись у особистому кабінеті Товариства можна не виходячи з дому – для цього потрібен лише електронно-цифровий підпис та інтернет.

За допомогою програми M.E.Doc (СОТА) кожен споживач може безкоштовно отримувати розрахункові за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Відправником е-документів є Розрахунковий департамент Київводоканалу. У всіх користувачів системи M.E.Doc (СОТА), незалежно від версії продуктів, автоматично є можливість отримувати вказані документи.

Системи електронного документообігу для юридичних осіб SmartSign та АСКОД вже сьогодні дозволяють контрагентам відправляти до Київводоканалу звернення та документи в електронному вигляді без необхідності відвідувати Товариство безпосередньо, або передавати Товариству паперові носії.

Отримати інформацію з питань укладення договорів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також завантажити та роздрукувати необхідні для укладення договору бланки можна на сайті Товариства у розділі «Для компаній/ Укласти договір з юридичною особою».

У телефонному режимі, та у режимі спілкування за допомогою е-mail споживачі можуть отримати інформацію та направити листи та документи (скан. копії належно оформлених документів):

Наразі така можливість вже реалізована в системах електронного документообігу:

Найменування підрозділу

Конт. Телефон

 

е-mail

(для направлення листів)

 

Skype

 

Щодо яких питань звертатись

Центр обслуговування споживачів №1

Вул. Лейпцизька, 1А

200-73-43

 

COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com

 

COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby

  • Звірки розрахунків та нарахувань за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;
  • Оформлення договірних відносин з водопостачання та водовідведення;
  • Реєстрації та роботи в особистому електронному кабінеті та системі M.E.Doc;
  • Подання та отримання документів за формою єдиного вікна;
  • Отримання консультацій

Центр обслуговування споживачів №2 (юридичні особи)

Вул. Електротехнічна, 16

202-01-03

202-01-04

202-01-05

277-21-87

 

COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com

 

COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby

  • Звірки розрахунків та нарахувань за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;
  • Оформлення договірних відносин з водопостачання та водовідведення;
  • Реєстрації та роботи в особистому електронному кабінеті та системі M.E.Doc;
  • Подання та отримання документів за формою єдиного вікна;
  • Отримання консультацій

Управління по роботі з абонентами

202-01-03

202-01-04

202-01-05

277-21-87

 

KVK.Rozrahunky.Yur.osoby@gmail.com

 

KVK.Rozrahunky.Yur.osoby

  • Розрахунків та нарахувань за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення;
  • Зняття та подання показань засобів обліку;
  • Реєстрації та роботи в особистому електронному кабінеті та системі M.E.Doc;
  • Вибору моделі договірних відносин

Відділ розрахунків за додатковий об’єм стічних вод

277-21-82

 

RD.KVK.Stichni.vody@gmail.com

 

RD.KVK.Stichni.vody

 

  • Отримання довідок щодо розрахунків за додатковий об’єм стічних вод

Сервісний центр

277-20-74

202-02-02

277-20-33

277-20-53

277-21-81

 

ozyrianov@vodokanal.kiev.ua

 

ozyrianov

 

  • Обслуговування та повірки вузлів комерційного обліку;
  • Повірки вузлів розподільного обліку

Центр обслуговування споживачів №7 (юридичні особи)

Вул. Електротехнічна, 16, к. 212

KVKUROSOBUElektrotehnichna16

  • Реєстрації та супроводження роботи в особистому електронному кабінеті юридичних осіб;
  • Супроводження обслуговування споживачів через онлайн чат в особистому кабінеті юридичних осіб

Договірний відділ

(юр. особи, нежитлові приміщення та будинки приватного сектору)

515-15-86

277-20-38

202-01-20

 

RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com

 

RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby

  • З питань укладення договірних відносин за послуги з водопостачання та водовідведення, отримання бланків документів та подання документів.