5 правильних звичок відповідального споживача

18.02.2021
Поділитися:

Ми дякуємо киянам, які поважають нашу роботу, вчасно сплачують за послуги водопостачання та водовідведення, відповідально ставляться до користування водопроводом та каналізацією. Ми впевнені, що так робить більшість наших споживачів, та все ж таки не зайве нагадати про 5 простих дій, які зроблять нашу співпрацю ще більш ефективною.

 

1. Вчасно сплачувати за послуги водопостачання та водовідведення.

Тільки завдяки вам наше підприємство може повноцінно працювати та безперебійно постачати питну воду у ваші домівки. Ваші оплати – єдине джерело коштів для придбання необхідних матеріалів, реагентів, оплати електроенергіі та виплати заробітної плати.

Нагадаємо, що сплатити за послуги можна дистанційно такими способами:

  - за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

  - в «Особистому кабінеті» на сайті Київводоканалу https://my.vodokanal.kiev.ua через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub

  -  на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).

  - за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні.

 

 2. Вчасно та правильно передавати показники лічильників.

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.

Передати показники також можна  дистанційно:

- Через сайт vodokanal.kiev.ua за посиланням «лічильники – надати показники».

- Через «Особистий кабінет» Київводоканалу https://my.vodokanal.kiev.ua

- За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту "Київводоканал". Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.

- За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40.

ВАЖЛИВО: показники лічильників не приймаються через сторінки Фейсбук та Інстаграм.

При цьому дуже важливо передавати показники правильно. Як уникнути помилок при передачі показників можна дізнатись з наших публікацій:

Помилки при передачі показників. Частина 1

Помилки при передачі показників. Частина 2 

 

 3. Повідомляти нам про витоки води на зовнішніх водопровідних мережах.

Якщо ви помітили на вулиці витік з водопровідної мережі, будь ласка, повідомте про це до нашої диспетчерської за номером 15-81 та (044) 200-73-01. Так ви допоможете нам вчасно ліквідувати аварійну ситуацію та уникнути втрат води і можливого відключення водопостачання споживачів.

ВАЖЛИВО: Київводоканал не займається гарячим водопостачанням. Якщо ви помітили витік гарячої води (вода парує), звертайтесь до Київтеплоенерго або до  Центральної Диспетчерської Служби з питань ЖКГ 15-57 чи контактного центру міста Києва за номером 15-51.

 

 4. Дотримуватись правил користування каналізацією і не викидати в неї побутове сміття.

Щоденно зі стічними водами на Бортницьку станцію аерації потрапляє від 5 до 9 тонн сміття, що значно ускладнює роботу обладнання та персоналу станції. Крім того, через затори каналізації може статися вилив нечистот на поверхню, що призведе до забруднення навколишнього середовища.

На жаль, мешканці міста часто використовують унітаз в якості смітника. Але треба пам`ятати, що міська каналізаційна система не розрахована на утилізацію побутового сміття, і викидати в неї тверді побутові відходи (залишки їжі, засоби гігієни, вологі серветки, вушні палички, ганчірки) категорично забороняється.

Чому викидати в унітаз туалетний папір можна, а вологі серветки ні, дивіться у відео.

 

5. Під час карантину  дбати про свою безпеку та безпеку наших фахівців і вирішувати усі питання дистанційно.

Ми подбали про те, щоб ви мали якомога більше можливостей працювати з нами онлайн. Наразі більшість питань можна вирішити дистанційно, без особистого візиту до Центру обслуговування.

Які питання можна вирішити дистанційно, читайте тут.

Усі контакти наших Центрів обслуговування тут.