Дистанційне обслуговування юридичних осіб
На час карантину ми максимально посилили дистанційну роботу з фізичними та юридичними особами та відкрили додаткові канали зв`язку.
Для юридичних осіб передбачені такі канали дистанційного обслуговування:
Особистий електронний кабінет для юридичних осіб https://legals.vodokanal.kiev.ua
На сайті Товариства працює Особистий електронний кабінет для юридичних осіб, за допомогою якого споживач має можливість без відвідування центрів обслуговування споживачів дистанційно переглянути та внести показання приладів обліку, отримати актуальну інформацію щодо нарахувань, отримати розрахункові документи (за будь-який потрібний період). Дізнатись більше про реєстрацію в особистому кабінеті
Наголошуємо, що підписати додаткову угоду до договору на електронний документообіг та зареєструватись у особистому кабінеті Товариства можна не виходячи з дому – для цього потрібен лише електронно-цифровий підпис та інтернет.
M.E.Doc (СОТА), СОТА, ЕДО «Вчасно»
За допомогою програми M.E.Doc (СОТА) та ЕДО «Вчасно» кожен споживач може безкоштовно отримувати розрахункові за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Відправником е-документів є Розрахунковий департамент Київводоканалу. У всіх користувачів системи M.E.Doc (СОТА), незалежно від версії продуктів, автоматично є можливість отримувати вказані документи.
SmartSign та АСКОД
Системи електронного документообігу з використанням ЕЦП для юридичних осіб SmartSign та АСКОД вже сьогодні дозволяють контрагентам відправляти до Київводоканалу звернення та документи в електронному вигляді без необхідності відвідувати Товариство безпосередньо, або передавати Товариству паперові носії.
А також:
- телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи;
- електронна пошта (відправка і отримання листів);
- Skype (для проведення нарад, робочих зустрічей, консультацій та ін.);
- УкрПошта;
- скриньки при вході у ЦОСи (для паперових звернень, документів та інформації про показання).
Отримати інформацію з питань укладання договорів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також завантажити та роздрукувати необхідні для укладення договору БЛАНКИ можна тут.
У телефонному режимі та по еmail ви можете отримати будь-яку необхідну інформацію, направити листи та документи (скан-копії належно оформлених документів). Така ж можливість є і в системах електронного документообігу.
Ви також завжди можете звернутись до нашого контакт-центру 202-02-02, де вам допоможуть зорієнтуватись куди краще звернутись для вирішення вашого питання.
Питання, які юридичні особи можуть вирішити дистанційно |
Найменування підрозділу
|
Контакти |
|
Центр обслуговування споживачів №1 Вул. Лейпцизька, 1А |
Тел.: 200-73-43 Email: COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com Skype: COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby |
Центр обслуговування споживачів №2 (юридичні особи) Вул. Електротехнічна, 16 |
Тел.: 202-01-03, 202-01-04, 202-01-05, 277-21-87 Email: COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com Skype: COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby |
|
|
Управління по роботі з абонентами |
Тел.: 202-01-03, 202-01-04, 202-01-05, 277-21-87 Email: KVK.Rozrahunky.Yur.osoby@gmail.com Skype: KVK.Rozrahunky.Yur.osoby |
Отримати довідки щодо розрахунків за додатковий об’єм стічних вод |
Відділ розрахунків за додатковий об’єм стічних вод |
Тел.: 277-21-82 Email: RD.KVK.Stichni.vody@gmail.com Skype: RD.KVK.Stichni.vody |
Вирішити питання щодо:
|
Сервісний центр |
Тел.: 277-20-74, 277-20-33, 277-20-53, 277-21-81 Email: ozyrianov@vodokanal.kiev.ua Skype: ozyrianov |
|
Центр обслуговування споживачів №7 (юридичні особи) Вул. Електротехнічна, 16, к. 212 |
Skype: KVKUROSOBUElektrotehnichna16 |
|
Договірний відділ (юр. особи, нежитлові приміщення та будинки приватного сектору) |
Тел.: 515-15-86, 277-20-38, 202-01-20 Email: RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com Skype: RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby |
Нагадаємо, що наші Центри обслуговування споживачів для фізичних осіб також працюють у дистанційному режимі. Дізнатись більше про дистанційне обслуговування фізичних осіб можна тут.