Помилки при передачі показників. Частина 1

19.11.2020
Поділитися:

Ми регулярно і дуже прискіпливо аналізуємо причини, з яких виникають помилки у нарахуваннях нашим споживачам за холодну воду та водовідведення (нагадаємо, що гарячим водопостачанням займається Київтеплоенерго). Більшість помилок  стаються на етапі передачі, вірніше не-передачі, показників споживачами. 

 

ТОП-3 ПОМИЛОК 

при передачі показань лічильників

  1. Нерегулярна передача показань приладів обліку води. Часто люди передають показники лічильників нерегулярно, будучи впевненими, що цього місяця точно передавали, в той час як насправді забули це зробити і цього, і минулого місяця теж. 

  2. Передача показників у невідповідні дні. Це ще одна найбільш розповсюджена помилка - наші абоненти передають  показники за аналогією як це роблять для газової служби - з  1 по 5 число місяця, в той час як наші облікові бази саме в ці дні закриті, бо ми приймаємо показники з 6 і до останнього числа кожного місяця. 

  3. Помилкова передача показань лічильників холодної і гарячої води. При сплаті рахунків в деяких платіжних системах і одночасній передачі показань лічильників, споживачі помилково вписують замість показань холодної показання гарячої води і навпаки.

 

Часто, передаючи нам показання лічильників, кияни припускаються помилок через неуважність або незнання, зокрема:

  1. під час передачі показань невірно вказують розподільні знаки щодо спожитого об’єму по приладу обліку

  2. забувають передати нам показання гарячої води (а вони нам потрібні для формування нарахувань за послугу водовідведення гарячої води)

  3. забувають передавати різницю показників, яка дорівнює “0”, у разі відсутності споживання послуг водопостачання та водовідведення в певний період

  4. не надають вчасно інформацію щодо заміни приладів обліку на нові (навіть якщо ви замінили лише лічильник гарячої води через Київтеплоенерго, нам потрібно передати акт опломбування нового лічильника)

  5. надають сумарні показання приладів обліку води, в той час, як потрібно передавати показання по кожному приладу обліку води окремо відповідно до його заводського номеру, у разі якщо у квартирі встановлено більше одного лічильника води

Трапляються помилки також у випадку, коли споживач передає показники в один день, а при оплаті в інший день або через інший платіжний сервіс зазначає інші показання лічильників. У таких випадках за достовірні наша білінгова система вважає ті, що були передані останніми, хоча трапляється, що саме в них і припустився помилки споживач. 

 
 

ЩО РОБИТЬ КИЇВВОДОКАНАЛ, ЩОБ ВИ МОГЛИ УНИКНУТИ ПОМИЛОК ПРИ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗАНЬ  

Буває, через людський фактор з нашого боку теж можуть виникати помилки, втім їх не більше 1% з усіх випадків і частіше за все це технічні “описки” при внесенні даних у базу або збої в роботі електронних засобів передачі показань, особливо в дні пікового навантаження (з 25 по останнє число місяця). 

Ми знаємо про всі наші і ваші помилки “з середини системи” і, повірте, не виправдовуємось, а постійно робимо все можливе, щоб їх стало якомога менше. Так, зокрема:

  • щоб вам було зручніше і інтуїтивно зрозуміло, як правильно передати показники, ми розробили зручну систему їх передачі через наш сайт  або особистий кабінет.

  • ми створили можливість коригувати показники без реєстрації у особистому кабінеті (дивитись відеоінструкцію).

  • після ряду зустрічей з представниками платіжних систем IPay, EasyPay, Portmone, нам вдалось реалізувати зручні візуально зрозумілі форми для передачі показників лічильників холодної і гарячої води. Наразі ми ведемо аналогічні переговори з ПриватБанком і Monobank.


ЯК МОЖНА ВИПРАВИТИ ПОМИЛКОВІ НАРАХУВАННЯ ТА НЕВІРНО ПЕРЕДАНІ ПОКАЗНИКИ 

Якщо у квитанції більше, ніж на лічильнику, ви можете досить легко їх виправити самостійно в особистому кабінеті на нашому сайті (дивитись відеоінструкцію) або зателефонуйте до нашого кол-центру 202-02-02.

Продовження публікації читайте незабаром