Помилки при передачі показників. Частина 1
Ми регулярно і дуже прискіпливо аналізуємо причини, з яких виникають помилки у нарахуваннях нашим споживачам за холодну воду та водовідведення (нагадаємо, що гарячим водопостачанням займається Київтеплоенерго). Більшість помилок стаються на етапі передачі, вірніше не-передачі, показників споживачами.
ТОП-3 ПОМИЛОК
при передачі показань лічильників
-
Нерегулярна передача показань приладів обліку води. Часто люди передають показники лічильників нерегулярно, будучи впевненими, що цього місяця точно передавали, в той час як насправді забули це зробити і цього, і минулого місяця теж.
-
Передача показників у невідповідні дні. Це ще одна найбільш розповсюджена помилка - наші абоненти передають показники за аналогією як це роблять для газової служби - з 1 по 5 число місяця, в той час як наші облікові бази саме в ці дні закриті, бо ми приймаємо показники з 6 і до останнього числа кожного місяця.
-
Помилкова передача показань лічильників холодної і гарячої води. При сплаті рахунків в деяких платіжних системах і одночасній передачі показань лічильників, споживачі помилково вписують замість показань холодної показання гарячої води і навпаки.
Часто, передаючи нам показання лічильників, кияни припускаються помилок через неуважність або незнання, зокрема:
-
під час передачі показань невірно вказують розподільні знаки щодо спожитого об’єму по приладу обліку
-
забувають передати нам показання гарячої води (а вони нам потрібні для формування нарахувань за послугу водовідведення гарячої води)
-
забувають передавати різницю показників, яка дорівнює “0”, у разі відсутності споживання послуг водопостачання та водовідведення в певний період
-
не надають вчасно інформацію щодо заміни приладів обліку на нові (навіть якщо ви замінили лише лічильник гарячої води через Київтеплоенерго, нам потрібно передати акт опломбування нового лічильника)
-
надають сумарні показання приладів обліку води, в той час, як потрібно передавати показання по кожному приладу обліку води окремо відповідно до його заводського номеру, у разі якщо у квартирі встановлено більше одного лічильника води
Трапляються помилки також у випадку, коли споживач передає показники в один день, а при оплаті в інший день або через інший платіжний сервіс зазначає інші показання лічильників. У таких випадках за достовірні наша білінгова система вважає ті, що були передані останніми, хоча трапляється, що саме в них і припустився помилки споживач.
ЩО РОБИТЬ КИЇВВОДОКАНАЛ, ЩОБ ВИ МОГЛИ УНИКНУТИ ПОМИЛОК ПРИ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗАНЬ
Буває, через людський фактор з нашого боку теж можуть виникати помилки, втім їх не більше 1% з усіх випадків і частіше за все це технічні “описки” при внесенні даних у базу або збої в роботі електронних засобів передачі показань, особливо в дні пікового навантаження (з 25 по останнє число місяця).
Ми знаємо про всі наші і ваші помилки “з середини системи” і, повірте, не виправдовуємось, а постійно робимо все можливе, щоб їх стало якомога менше. Так, зокрема:
-
щоб вам було зручніше і інтуїтивно зрозуміло, як правильно передати показники, ми розробили зручну систему їх передачі через наш сайт або особистий кабінет.
-
ми створили можливість коригувати показники без реєстрації у особистому кабінеті (дивитись відеоінструкцію).
-
після ряду зустрічей з представниками платіжних систем IPay, EasyPay, Portmone, нам вдалось реалізувати зручні візуально зрозумілі форми для передачі показників лічильників холодної і гарячої води. Наразі ми ведемо аналогічні переговори з ПриватБанком і Monobank.
ЯК МОЖНА ВИПРАВИТИ ПОМИЛКОВІ НАРАХУВАННЯ ТА НЕВІРНО ПЕРЕДАНІ ПОКАЗНИКИ
Якщо у квитанції більше, ніж на лічильнику, ви можете досить легко їх виправити самостійно в особистому кабінеті на нашому сайті (дивитись відеоінструкцію) або зателефонуйте до нашого кол-центру 202-02-02.
Продовження публікації читайте незабаром