Центри обслуговування Київводоканалу завжди відкриті для споживачів

29.08.2019
Поділитися:

Київводоканал приділяє особливу увагу питанням сервісу та обслуговування споживачів.

З цією метою на базі підприємства працюють Центри обслуговування споживачів (ЦОС), завітавши до яких можна вирішити низку питань:

1. Укласти договір.

2. Звірити взаєморозрахунки.

3. Отримати довідку про відсутність заборгованості.

4. Внести показників квартирних прикладів обліку.

5. Подати заявку на повірку чи опломбування лічильника.

6. Встановити ознаку бойлера

7. Отримати консультацію та вирішити низку інших питань.

Зараз на базі підприємства обслуговування фізичних осіб здійснюють 5 ЦОСів:

1. ЦОС № 2, вул. Електротехнічна, 16, графік роботи: пн-чт 8.00 - 18.45, пт. 8.00 - 17.45;

2. ЦОС № 4. пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж, графік роботи: пн. 8.00 - 17.00, вт-чт 8.00 - 19.00, пт. 8.00 - 18.00.

3. ЦОС № 5, вул. Ревуцького, 5-А. графік роботи: пн. 8.00 - 17.00, вт-чт 8.00 - 19.00, пт. 8.00 -18.00;

4. ЦОС №6, вул. Академіка Туполєва, 19А, графік роботи: пн. 8.00 - 17.00, вт-пт 8.00 - 18.00;

5. ЦОС № 3, б-р. Чоколівський, 40, графік роботи: пн-чт 9.00 - 17.45, пт. 9.00 - 16.30.

Для зручності споживачів у ЦОСах працює електронна черга. Кваліфіковані спеціалісти докладуть максимум зусиль для вирішення вашого питання.

Окрім ЦОСів, споживачі Київводоканалу можуть звернутися до численних Центрів комунального сервісу (ЦКС), які є в кожному районі Києва. 

Хочемо також нагадати, що переважну більшість необхідної споживачам інформації можна знайти на офіційному сайті Київводоканалу.