Дистанційне обслуговування споживачів
Задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань наших абонентів Київводоканал створив максимально комфортні умови для дистанційного обслуговування споживачів.
Консультації можна отримати у кол-центрі за номером 202-02-02, на нашій сторінці у Фейсбук або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті Київводоканалу.
Крім того, Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти в Skype, які почнуть працювати та приймати абонентів з 16.03.2020 за наступним графіком:
Пн – Чт 08:00 – 17:00
Пт 08:00 – 16:00
Сб, Нд - вихідний
Обідня перерва 12:00 – 13:00
- Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16
- Центр обслуговування споживачів № 3 (б-р Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40
- Центр обслуговування споживачів № 4 (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж) – KVKStalingrada14G
- Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-А) – KVKRevutskogo5A
- Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-А) – KVKTupoleva19A
- Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16
Дистанційні консультації надаються з таких питань:
- укладання договорів зі споживачами про надання послуги з централізованого постачання холодної води та послуг водовідведення (із використанням внутрішньобудинкових систем);
- проведення перерахунків та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
- актуалізації інформації про споживача (внесення ознаки лічильника, ознаки бойлера, кількості проживаючих, закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
- внесення заявок в Централізовану систему повірки лічильників та внесення заявок на опломбування в програму з опломбування лічильників;
- внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку; отримання довідки про відсутність заборгованості).
Оплатити послуги також можна дистанційно:
- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
- в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub за допомогою банківської картки.
Для юридичних осіб це можуть бути такі способи дистанційного обслуговування:
- офіційний сайт Товариства (розділи з інформацією, завантаження бланків, і т.п.);
- особистий електронний кабінет юридичної особи (інформація про розрахунки, передача показань);
- система M.E.Doc, СОТА (отримання і відправлення розрахункових документів), ЕДО «Вчасно» ;
- електронні пошти (відправка і отримання листів);
- скриньки у кожному ЦОС (для залишення звернень, документів та інформації про показання);
- система електронного документообігу для юридичних осіб SmartSign (обмін документами з використанням ЕЦП) та система ЕДО АСКОД;
- телефони підрозділів, відповідальних за напрямки роботи;
- засоби поштового зв`язку;
- Sкype (для проведення нарад та робочих зустрічей, та ін.).
За допомогою програми M.E.Doc споживач може отримати інформацію щодо звітності та розрахунків за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення. Більш детальну інформацію можна отримати тут.
На сайті Товариства працює Особистий електронний кабінет для юридичних осіб, за допомогою якого споживач має можливість без відвідування центрів обслуговування споживачів дистанційно переглянути та внести показники приладів обліку, отримати актуальну інформацію щодо нарахувань, отримати розрахункові документи (за будь-який потрібний період). Більш детальну інформацію можна отримати тут.
Системи електронного документообігу для юридичних осіб SmartSign та АСКОД вже сьогодні дозволяють контрагентам відправляти до Київводоканалу звернення та документи в електронному вигляді без необхідності відвідувати Товариство безпосередньо, або передавати Товариству паперові носії.
Отримати інформацію з питань укладення договорів на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, а також завантажити та роздрукувати необхідні для укладення договору бланки можна на офіційному сайті Товариства тут.
Також повідомляємо, що Розрахунковим департаментом на період карантинних заходів призупиняється щоденне проведення нарад з представниками ОСББ, ЖБК, житлових організацій та представників мешканців житлових будинків щодо вибору моделі договірних відносин. Фахівці департаменту виконали обдзвін раніше запрошених споживачів про скасування відповідних нарад та початку проведення таких заходів в режимі Skype.
У телефонному режимі, та у режимі спілкування за допомогою е-mail споживачі можуть отримати інформацію та направити листи та документи (сканкопії належно оформлених документів):
Найменування підрозділу |
Конт. Телефон
е-mail (для направлення листів)
Skype
|
Щодо яких питань звертатись |
Центр обслуговування споживачів №1 Вул. Лейпцизька, 1А |
200-73-43
COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby@gmail.com
COS1.Leiptsyzka1A.Yur.osoby |
|
Центр обслуговування споживачів №2 (юридичні особи) Вул. Електротехнічна, 16 |
202-01-03 202-01-04 202-01-05 277-21-87
COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby@gmail.com
COS2.Elektrotehnichna16.Yur.osoby |
|
Управління по роботі з абонентами |
202-01-03 202-01-04 202-01-05 277-21-87
KVK.Rozrahunky.Yur.osoby@gmail.com
KVK.Rozrahunky.Yur.osoby |
|
Відділ розрахунків за додатковий об’єм стічних вод |
277-21-82
RD.KVK.Stichni.vody
|
|
Сервісний центр |
277-20-74 202-02-02 277-20-33 277-20-53 277-21-81
ozyrianov
|
|
Центр обслуговування споживачів №7 (юридичні особи) Вул. Електротехнічна, 16, к. 212 |
KVKUROSOBUElektrotehnichna16 |
|
Договірний відділ (юр. особи, нежитлові приміщення та будинки приватного сектору) |
515-15-86 277-20-38 202-01-20
RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby@gmail.com
RD.KVK.Dogovir.Yur.osoby |
|