Дякуємо за вчасну сплату послуг!
Рівень оплати послуг водопостачання і водовідведення за липень склав 99% (в тому числі населення – 98%).
Дякуємо киянам, які своєчасно сплачують за спожиті послуги, адже єдиним джерелом надходження коштів для нас є платежі населення. Саме ці кошти дозволяють нам забезпечувати безперервні процеси з підготовки питної води, очищення стоків, ремонту мереж та обслуговування обладнання.
У Київводоканалі більше мільйона особових рахунків, з них у 64% споживачів немає заборгованості або навіть є переплата. Але разом з тим, загальний борг мешканців багатоквартирних будинків станом на 1 серпня складає 599 мільйонів гривень, ці гроші ми могли б витратити на модернізацію обладнання, перекладку зношених мереж, будівництво нових важливих водопровідно-каналізаційних об`єктів тощо.
Ми завжди відкриті до співпраці з боржниками. Зокрема, ми пропонуємо реструктуризувати борг, звернувшись до будь-якого з Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу, і розбити його на посильні щомісячні платежі на певний термін.
Нагадуємо, що оплатити послуги водопостачання та водовідведення можна дистанційно такими способами:
- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play або App Store;
- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
- в «Особистому кабінеті» на сайті Київводоканалу https://my.vodokanal.kiev.ua через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub;
- на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ);
- за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні;
Переглянути детальну інструкцію та подивитися відео про способи оплати послуг онлайн можна тут.