Київводоканал продовжує роботу з оновлення сервісів для покращення умов роботи зі споживачами

20.04.2018
Поділитися:

Для зручності обслуговування споживачів Київводоканал запустив  особистий кабінет абонента,  який раніше працював на оновленому сайті Товариства в тестовому режимі.

За цей період були враховані всі зауваження, що надходили від користувачів. І ця робота по усуненню недоліків продовжується і досі задля комфортного користування  особистим кабінетом.

Саме тут  буде зберігатися уся історія взаємовідносин між споживачем та Київводоканалом. Більш того, тепер через особистий кабінет можна не лише надсилати показники, але й сплачувати за комунальні послуги в будь-який час доби, не покидаючи домівки чи робоче місце, переглядати історію споживання та формування звітів, контролювати нарахування та оплату по власному особовому рахунку, роздруковувати платіжки, вести рахунки за декількома адресами, за якими мешкають родичі чи орендарі.

За допомогою власного смартфону, скориставшись зручними Viber або Telegram ботами, можна передавати показники водоспоживання. Впровадження білінгової системи надало можливість мешканцям отримувати консультації та інші послуги в будь-якій точці Центру комунального сервісу незалежно від місця проживання чи реєстрації.

За словами голови правління-генерального директора Київводоканалу Дмитра Новицького, Київводоканал продовжить роботу з покращення якості сервісного обслуговування населення та спрощення процедур взаємовідносин між споживачами та підприємством. 

«Доступність та прозорість надання послуг – один із наших основних пріоритетів, тому налагодження роботи зі споживачами є дуже важливим для нас. Київводоканал і надалі оновлюватиме свої сервіси, щоб забезпечити споживачам надійне та якісне надання послуг», - зазначив Дмитро Новицький.