Київводоканал просить киян з розумінням ставитися до ремонтних робіт
Для надійної роботи систем водопостачання та водовідведення ПрАТ «АК «Київводоканал» проводить планові ремонтні роботи, більшість з яких припадає на весну, літо та осінь.
Ремонтні роботи часто супроводжуються відключеннями холодного водопостачання та розриттями проїжджої частини, тротуарів, прибудинкової території.
Київводоканал просить споживачів з розумінням ставитися до тимчасових незручностей – ремонтні роботи необхідні через великий процент зношеності мереж водопостачання та водовідведення. Столичний водопровід складається з 4 тис. 244 км мереж, з яких на даний момент ветхих – близько 1 тис. 840 км. Довжина каналізаційної мережі - 2 тис. 687 км, ветхих - близько 820 км.
Серед причин, через які може бути відсутнє холодне водопостачання, також профілактичні промивки мереж та аварії.
На початку кожного тижня на сайті Київводоканалу в розділі «Новини» публікується інформація про адреси, за якими проводяться планові ремонтні роботи та планові профілактичні промивки. На сайті також є карта, на яку щоденно наносяться місця аварій. Вся ця інформація публікується і на сторінці Київводоканалу в Facebook.
Якщо після візиту на сайт чи сторінку у Facebook не вдалося з’ясувати причину відсутності холодного водопостачання, ви можете зателефонувати за номерами гарячої лінії: 15-81 (цілодобово для стаціонарних міських телефонів), +38 (044) 200-73-01 (цілодобово для дзвінків з мобільного).
Просимо звернути увагу, що Київводоканал відповідає виключно за холодне водопостачання та водовідведення. За гарячу воду відповідає КП «Київтеплоенерго» (до 1 травня – «Київенерго»). Консультації з питань гарячого водопостачання та опалення надають 11 Центрів комунального сервісу (ЦКС) та контакт-центр за тел.: 247-40-40 та 1557.
Нагадаємо, станом на 31.05.18 заборгованість мешканців багатоповерхових будинків перед Київводоканалом становить 427 млн. гривень. Недофінансування суттєво впливає на оперативність виконання ремонтних робіт.
Тим, хто має заборгованість Київводоканал завжди йде назустріч та в разі необхідності пропонує укласти договір реструктуризації, який можна оформити в будь якому з численних Центрів комунального сервісу. Згідно нового законодавства Київводоканал може не тільки обмежити водопостачання боржникам, а й повністю відключити від своїх послуг.