Київводоканал проводить контрольне зняття показників лічильників у багатоповерхових будинках

16.04.2019
Поділитися:

Несвоєчасна чи неточна передача показників лічильників може призвести до утворення різниці між показниками загальнобудинкового лічильника та сумою показників усіх квартирних приладів обліку. В деяких випадках ця різниця перевищує 100 м³. Саме в таких будинках в першу чергу проводиться контрольне знімання показників квартирних лічильників.

Причинами розбіжностей можуть бути витоки на внутрішньобудинкових мережах або недобросовісне водоспоживання. Так, 16 квітня контролери Київводоканалу здійснили обхід будинку № 32а по проспекту Георгія Гонгадзе у Подільському районі.

Зазвичай контролерам не вдається потрапити до усіх помешкань, адже господарів може не бути вдома. У такому випадку контролер залишає у дверях повідомлення з проханням зв`язатися з представниками водоканалу та передати показники. Але найчастіше мешканці просто не пускають спеціалістів Київводоканалу до квартири, бо бояться стати жертвою шахраїв та злочинців, що маскуються під працівників комунальних служб. У зв`язку з цим важливо пам`ятати:

  1. На під`їзді будинку заздалегідь розміщується відповідне оголошення, де вказано, в який день і в який часовий проміжок контролери здійснюватимуть контрольне зняття показників.
  2. Контролер зобов`язаний мати при собі посвідчення та пред`являти його на вимогу споживача.
  3. При будь-яких сумнівах щодо особистості контролера можна подзвонити до контакт-центру водоканалу за номером (044) 202-02-02 та дізнатися, чи дійсно на цю адресу було спрямовано спеціаліста.

Заступник директора розрахункового департаменту Юрій Терещенко звернувся до  мешканців будинку із закликом до співпраці: «Прошу споживачів ставитись з розумінням до роботи контролерів та надавати доступ до приладів обліку, адже контрольне зняття показників допомагає отримати максимально прозорі і коректні дані для розрахунку.  Якщо з якихось причин вас немає вдома у цей час, самостійно передавайте коректні показники лічильників будь-яким зручним для вас способом».

Наразі в місті виявлено близько трьохсот багатоповерхівок, де фактичні об`єми спожитої води суттєво відрізняються від суми показників, переданих споживачами. У багатьох випадках причиною цього виявляється недобросовісне водоспоживання. В цьому році співробітники Київводоканалу вже встигли провести контрольне зняття більше ніж у двадцяти будинках. Як правило, наступного місяця після проведення цієї процедури об`єми втрат води суттєво зменшуються.

«Якщо споживачі зацікавлені у співпраці з Київводоканалом, правильно та вчасно передають показники, то у них не буде проблем з нарахуваннями та боргів. Київводоканал завжди йде на зустріч абонентам, тож і ви йдіть на зустріч нам», - закликала начальник відділу по роботі з мешканцями багатоповерхових будинків Подільського району Ольга Могила.

 

Додатково:

Передати показники лічильників можна наступними способами:

1. Найлегший та найзручніший спосіб передачі показників - за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram».

2. Через «Особистий кабінет» на сайті Київводоканалу, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».

3. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

4. У Центрах комунального сервісу (ЦКС)  та Центрах обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС).

5. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 та ЦКС (044) 247-40-40.