Київводоканалом впроваджено нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат»
У травні 2018 року Київводоканалом впроваджено нове тестове програмне забезпечення «Онлайн-чат», яке працює зі сторінки підприємства https://my.vodokanal.kiev.ua.
За допомогою даного сервісу споживачі мають можливість отримати консультацію в режимі онлайн.
Основні питання, з якими споживачі можуть звертатися через «Онлайн-чат»:
- нарахування за послуги;
- коригування нарахувань за послуги ( направлення з необхідним пакетом документів для проведення коригування нарахувань до фахівця);
- внесення та коригування показників лічильників;
- роботи «Особистого кабінету»;
- укладання договору;
-повірка лічильників;
- інші питання різного характеру щодо послуг та роботи Київводоканалу.
На даний час в команді сектору «Онлайн-чату» працює 3 консультанта. Консультації в онлайн режимі надаються в робочий час: пн.-чт. з 8-00 до 17-00 год. та пт. з 8-00 до 15-00 год.
За період роботи «Онлайн-чату» з травня 2018 року по сьогоднішній день до Київводоканалу надійшло та опрацьовано близько 10 тисяч звернень споживачів.
Наразі сторінка працює у тестовому режимі та проходить необхідні налаштування.
Київводоканал постійно працює над покращенням роботи, пов`язаної з підвищенням рівня наданих послуг. Програмне забезпечення «Онлайн-чат» постійно удосконалюється з урахуванням зауважень споживачів.