Київводоканал створив максимально комфортні умови для дистанційного обслуговування споживачів

27.03.2020
Поділитися:

Оскільки робота Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу через оголошений карантин обмежена, задля оперативного та ефективного вирішення будь-яких питань наших абонентів Київводоканал створив максимально комфортні умови для дистанційного обслуговування споживачів.

Консультації  можна отримати у кол-центрі за номером 202-02-02, на нашій сторінці у Фейсбук або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті Київводоканалу.

Крім того, Центрами обслуговування споживачів вже створено акаунти в Skype, які працюють та приймають абонентів за наступним графіком:

Пн – Чт 08:00 – 17:00

Пт 08:00 – 16:00

Сб, Нд - вихідний

Обідня перерва 12:00 – 13:00

- Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16

- Центр обслуговування споживачів № 3 (б-р Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40

- Центр обслуговування споживачів № 4 (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж) – KVKStalingrada14G

- Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-А) – KVKRevutskogo5A

- Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-А) – KVKTupoleva19A

- Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16

Дистанційно також можна оплатити послуги:

- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;

- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

- в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub за допомогою банківської картки.

Докладніше тут.