Куди звертатись з питаннями щодо нарахувань та перерахунків
Нагадуємо, що вирішити питання нарахувань та перерахунків, відкоригувати та актуалізувати дані щодо лічильників вам допоможуть у наших Центрах обслуговування споживачів.
Ви можете завітати до наших фахівців особисто, адреси ЦОСів можна знайти за посиланням.
Але більшість питань можна вирішити дистанційно, для цього у нас є багато онлайн-сервісів та різні способи зв’язку:
- Консультації можна отримати за номером 202-02-02.
- Залишити звернення можна у чат-ботах:
Viber: http://tinyurl.com/pn92devj
Telegram: https://t.me/vodokanalkiev_bot
- Можна написати нам на електронну пошту відповідно до вашого району:
- email Оболонського р-ну: kvkobolonsky@gmail.com;
- email Подільського р-ну: kvkpodilsky@gmail.com;
- email Шевченківського р-ну: kvkshevchenkivskiy@gmail.com;
- email Деснянського р-ну: kvkdesnyansky@gmail.com;
- email Печерського р-ну: kvkpechersky@gmail.com;
- email Дарницького р-ну: kvkdarnitsky@gmail.com;
- email Дніпровського р-ну: kvkdniprovsky@gmail.com;
- email Святошинського р-ну: kvksvyatoshinsky@gmail.com;
- email Голосіївського р-ну: kvkholosiivsky@gmail.com;
- email Солом'янського р-ну: kvksolomensky@gmail.com.
Якщо ж ви маєте питання щодо відсутності водопостачання, аварійної ситуації на водопровідних чи каналізаційних мережах та якості води, то звертайтесь до нашої диспетчерської за номерами 15-81 або (044) 200-73-01.
Нагадуємо, що через особисті повідомлення у Фейсбук можна отримати консультації лише з питань загального характеру, які не потребують уточнення за вашим особовим рахунком.