Куди звертатись з питаннями щодо нарахувань та перерахунків

04.10.2023
Поділитися:

Нагадуємо, що вирішити питання нарахувань та перерахунків, відкоригувати та актуалізувати дані щодо лічильників вам допоможуть у наших Центрах обслуговування споживачів.

Ви можете завітати до наших фахівців особисто, адреси ЦОСів можна знайти за посиланням.

Але більшість питань можна вирішити дистанційно, для цього у нас є багато онлайн-сервісів та різні способи зв’язку:

- Консультації можна отримати за номером 202-02-02.

- Залишити звернення можна у чат-ботах:

Viber: http://tinyurl.com/pn92devj

Telegram: https://t.me/vodokanalkiev_bot

 

- Можна написати нам на електронну пошту відповідно до вашого району:

Якщо ж ви маєте питання щодо відсутності водопостачання, аварійної ситуації на водопровідних чи каналізаційних мережах та якості води, то звертайтесь до нашої диспетчерської за номерами 15-81 або (044) 200-73-01.

Нагадуємо, що через особисті повідомлення у Фейсбук можна отримати консультації лише з питань загального характеру, які не потребують уточнення за вашим особовим рахунком.