Нагадуємо, що коригувати показники лічильників можна самостійно через Особистий кабінет
В нашому «Особистому кабінеті» для споживачів є можливість самостійно коригувати свої показники квартирних приладів обліку води у разі їх невідповідності фактично спожитим об’ємам.
Для цього необхідно виконати наступні кроки:
1. Увійти в «Особистий кабінет»;
2. Внести покази — на шкалі показників необхідно внести фактичні покази лічильника — подати;
3. З’явиться віконце із запитанням: «Ви впевнені, що хочете надіслати показник?» Натиснути ОК;
4. З’явиться віконце з інформацією «Показники внесено успішно». Натиснути ОК;
5. Повернутися на сторінку показників, де на шкалі відображені фактично передані покази лічильника та в таблиці показників зазначено останній переданий показ, а нижче за поточний місяці зазначається скоригований об’єм з від’ємним значенням. При поверненні на основну сторінку також відображаються внесені фактичні покази.
Після внесених в «Особистий кабінет» фактичних показників лічильників в обліковій базі Товариства відображається скоригований об’єм споживання послуг.
Коригування нарахувань за надані послуги та відображення суми коригування послуг в «Особистому кабінеті» відбудеться лише після закриття розрахункового періоду.
Якщо у вас виникли проблеми з коригуванням або додаткові питання, пропонуємо звернутись до нас з «Електронним зверненням».
Для цього на головній сторінці нашого сайту необхідно натиснути «Запитати» і далі пройти чотири кроки:
1. Обрати пункт «Обслуговування мешканців»;
2. Обрати пункт «Розрахунки»;
3. Заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити документи для внесення змін та актуалізації інформації в обліковій базі Товариства;
4. Натиснути «Відправити звернення».
Також для коригування нарахувань можна звернутись до одного з сервісних центрів комунального концерну «Центр комунального сервісу» або до Центрів обслуговування споживачів Товариства.