Немає води – що робити?

06.08.2018
Поділитися:

У весняно-літньо-осінній період Київводоканал намагається виконати усі планові роботи по заміні застарілого обладнання, арматури тощо, з тимчасовим відключенням водопостачання. Зазвичай відключення триває близько доби, але у зв’язку з незадовільним станом мереж трапляються непередбачувані аварійні ситуації, які потребують тривалішого терміну виконання ремонтних робіт. Та саме в цей період через коливання температур збільшується кількість аварійних ситуацій, про які Київводоканал також попереджає на своєму сайті та сторінці у Facebook.

Київводоканал завжди заздалегідь попереджає про планові та аварійні роботи відразу після їх початку через сайтFacebook та оголошення на будинках. Якщо у вас немає води і при цьому відсутнє оголошення про відключення водопостачання, ви не знайшли свій будинок у переліку адрес, які відключено у зв’язку з плановим або аварійним ремонтом, то не виключено, що роботи проводяться всередині будинку, безпосередньо на вашому стояку. Тому потрібно:

  1. Звернутися до своєї керуючої компанії (ЖЕК, ОСББ) та подати заявку щодо відсутності холодного водопостачання, вказавши П.І.Б, номер будинку, квартири, поверх та під’їзд.
    Вам мають повідомити, хто прийняв заявку та згодом передзвонити, повідомивши, що сталося, хто ліквідовує аварію та коли вода з’явиться.
  2. Якщо у керуючої компанії відсутня інформація, то зверніться до аварійної служби Київводоканалу за телефонами (044) 200-73-01  або 15-81.

Нагадуємо, що Київводоканал відповідає тільки за дворові, вуличні та магістральні мережі, тому жодного стосунку до робіт, що проводяться всередині будинку, не має.

Якщо ви помітили виток води на вулиці, то терміново зателефонуйте до вищезгаданої аварійної служби Київводоканалу за телефонами (044) 200-73-01 або 15-81.

Окрім того, Київводоканал займається тільки холодним водопостачанням – щодо відсутності гарячої води звертайтеся до Київтеплоенерго.

Також радимо після відсутності водопостачання промити мережу, спускаючи воду впродовж 5 хвилин.