Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води. Що це означає для споживача
У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.
Відтак з 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.
Кияни можуть самостійно обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води або обрати для повірки сервіс ПрАТ «АК «Київводоканал».
Повірка одного квартирного водолічильника Ø 15 мм на обладнані ПрАТ «АК «Київводоканал», за умови самостійного демонтажу після розпломбування спеціалістами Товариства, коштує – 82,5 грн. з ПДВ. Для цього споживач повинен самостійно привезти прилад обліку до розрахункового департаменту за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб.104.
Графік роботи:
- прийом лічильників на повірку з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00;
- отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00.
Обідня перерва з 12:00 до 12:45.
Технологічний процес демонтажу, монтажу та повірки водолічильника включає:
- Виїзд слюсаря на адресу абонента. Для підтвердження особи представник ПрАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.
- Візуальний огляд та перевірка стану вузла обліку води. Демонтаж лічильника.
- Перевезення лічильника до сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».
- Повірка лічильника на обладнанні сервісного центру, в т.ч.: промивка та повірка лічильника, послуги держповірителя, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
- Перевезення повіреного лічильника на адресу абонента (замовника).
- Монтаж лічильника. Опломбування.
- Оформлення відповідних документів,що підтверджують результати повірки:
• якщо прилад пройшов повірку – свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки
• якщо прилад не пройшов повірку – довідка про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки
За умови замовлення повірки з демонтажем, у випадку, якщо за результатами повірки лічильник визнано непридатним – встановлення нового приладу проводиться безкоштовно (лічильник повинен придбати споживач).
Залишити заявку на повірку та заміну квартирних приладів обліку холодної води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» можна за телефонами:
(044) 202-02-02;
Або залишивши заявку на сайті https://meters.com.ua/#/application-sending/ чи за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб. 104.
Нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки) здійснюються відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, в якому вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці.
У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання.