Новий тариф Київводоканалу: розмір та види
ПрАТ «АК «Київводоканал» завжди проводить відкриту політику щодо тарифів на свої послуги.
21 червня Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) встановила на 2018 рік для Київводоканалу нові тарифи, які наберуть чинності з дня, наступного за днем їх опублікування в офіційному друкованому виданні — газеті «Урядовий кур’єр».
Київводоканал має три види тарифу:
Перший вид тарифу актуальний лише для водоканалів-сателітів Київводоканалу, які діють на території Київської області. Наприклад, МКП "Водоканал" міста Вишгород, КП "Ірпіньводоканал" тощо.
Другий вид тарифу призначений для наступних категорій населення:
1) мешканці приватного сектору,
2) колективні споживачі (ЖЕК, ЖЕО, ОСББ, керуючі компанії і т.д.),
3) юридичні особи.
Третій вид тарифу можна найчастіше побачити у платіжках за користування холодним водопостачанням та водовідведенням – він стосується переважної більшості мешканців багатоповерхових будинків. Крім того, цей тариф застосовується для власників нежитлових приміщень в житловому фонді. Цей вид тарифу зросте на 7,9%.
Підсумовуючи зазначене, підкреслюємо: якщо у вашій платіжці виконавцем послуг значиться Київводоканал, тариф на водопостачання та водовідведення не може бути вищим, ніж 16,716 грн (з ПДВ) за 1 куб. м.
Тариф на вказані послуги може бути вищим у випадку, якщо у вас немає прямого договору з Київводоканалом, і виконавцем послуг значиться інша організація (ЖЕК, ЖЕО, ОСББ, керуючі компанії і т.д.), яка купує у Київводоканалу послуги на правах колективного споживача (другий вид тарифу). Зазвичай такі посередники виставляють кінцевому споживачеві рахунки, беручи за основу третій вид тарифу, однак вартість послуг може бути і вищою.
При цьому варто зазначити, що переважна більшість багатоповерхових будинків столиці (86%) отримують послуги з холодного водопостачання та водовідведення на основі індивідуальних прямих договорів з Київводоканалом. Лише 16% багатоповерхівок отримують такі послуги через посередника.
По всіх питаннях, пов’язаних з тарифом, можна звернутися до одного з Центрів обслуговування споживачів Київводоканалу (ЦОС), або до одного з численних Центрів комунального сервісу (ЦКС). Також консультацію можна отримати, зателефонувавши на гарячу лінію Київводоканалу: (044) 202-02-02.