Обслуговування під час локдауну
Шановні споживачі!
У зв’язку з епідеміологічною ситуацією та запровадженням локдауну з 8 по 24 січня 2021 року просимо вас поберегти себе і наших фахівців, та вирішувати питання дистанційно.
Для цього ви можете скористатись будь-яким каналом онлайн-зв’язку з фахівцями наших ЦОСів https://bit.ly/3fg9TVT та без зайвих візитів і поїздок вирішити з дому такі питання:
перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
коригування даних споживачів (кількість проживаючих, наявність бойлера та ін.);
закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування;
внесення даних про нові лічильники;
оформлення заявки на опломбування/розпломбування лічильника;
внесення даних про повірку лічильника;
передача показників квартирних приладів обліку;
оплата послуг водопостачання та водовідведення.
Консультації можна отримати також у нашому контакт-центрі за номером 202-02-02, на нашій сторінці у Фейсбук або через онлайн-чат в особистому кабінеті на сайті Київводоканалу.
ДЛЯ ОПЛАТИ ПОСЛУГ за холодне водопостачання та водовідведення рекомендуємо скористатись такими онлайн сервісами:
-
мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
-
особистий кабінет на сайті Київводоканалу через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub
-
за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
-
сайт «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).
Вам також може знадобитись інформація:
- Як передати показники лічильників онлайн
- Як проводиться розпломбування/опломбування лічильників під час карантину
- Як реструктуризувати борги в карантин
Більше про дистанційне обслуговування фізичних осіб можна дізнатись тут.
ОБСЛУГОВУВАННЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
Ми першими серед усіх серед водоканалів України забезпечили максимально повне дистанційне обслуговування юридичних осіб:
-
через системи електронного документообігу АСКОД, MeDoc, СОТА, Вчасно та SmartSign (Signy)
Приєднатись до будь-якого з цих сервісів можна абсолютно безкоштовно і так само дистанційно - без жодного візиту до офісу Київводоканалу.
Наш особистий кабінет для бізнесу передбачає взаємний електронний документообіг з усіма необхідними розрахунковими документами, підписаними електронним цифровим підписом (ЕЦП).Тож навіть під час локдауну, ми без проблем продовжуватимемо повноцінну роботу з усіма нашими споживачами-юридичними особами, включаючи обмін юридично важливими документами, підписаними ЕЦП.
Більше про можливості особистого кабінету юридичних осіб та варіанти електронного документообігу читайте тут.