Обслуговування під час локдауну

06.01.2021
Поділитися:

Шановні споживачі!

У зв’язку з епідеміологічною ситуацією та запровадженням локдауну з 8 по 24 січня 2021 року просимо вас поберегти себе і наших фахівців, та вирішувати питання дистанційно. 

Для цього ви можете скористатись будь-яким каналом онлайн-зв’язку з фахівцями наших ЦОСів https://bit.ly/3fg9TVT та без зайвих візитів і поїздок вирішити з дому такі питання:

  • перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;

  • коригування даних споживачів (кількість проживаючих, наявність бойлера та ін.);

  • закриття старих лічильників на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування;

  • внесення даних про нові лічильники;

  • оформлення заявки на опломбування/розпломбування лічильника;

  • внесення даних про повірку лічильника;

  • передача показників квартирних приладів обліку;

  • оплата послуг водопостачання та водовідведення.

 

Консультації можна отримати також у нашому контакт-центрі за номером 202-02-02, на нашій сторінці у Фейсбук або через онлайн-чат в особистому кабінеті на сайті Київводоканалу.

 

ДЛЯ ОПЛАТИ ПОСЛУГ за холодне водопостачання та водовідведення рекомендуємо скористатись такими онлайн сервісами:

  • мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;

  • особистий кабінет на сайті Київводоканалу через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub

  • за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

  • сайт «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).

 

Вам також може знадобитись інформація:

Більше про дистанційне обслуговування фізичних осіб можна дізнатись тут.

 

ОБСЛУГОВУВАННЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

Ми першими серед усіх серед водоканалів України забезпечили максимально повне дистанційне обслуговування юридичних осіб:

Приєднатись до будь-якого з цих сервісів можна абсолютно безкоштовно і так само дистанційно - без жодного візиту до офісу Київводоканалу.

Наш особистий кабінет для бізнесу передбачає взаємний електронний документообіг з усіма необхідними розрахунковими документами, підписаними електронним цифровим підписом (ЕЦП).Тож навіть під час локдауну, ми без проблем продовжуватимемо повноцінну роботу з усіма нашими споживачами-юридичними особами, включаючи обмін юридично важливими документами, підписаними ЕЦП.

Більше про можливості особистого кабінету юридичних осіб та варіанти електронного документообігу читайте тут.