Особистий електронний кабінет для юридичних осіб – сучасний, зручний та безкоштовний сервіс

10.02.2020
Поділитися:

 

Шановний клієнти – юридичні особи!

На сайті Київводоканалу  працює Особистий електронний кабінет для юридичних осіб (Зареєструватись/Увійти до Особистого кабінету).

Наразі сервісом вже користуються  4,8 тис. споживачів юридичних осіб, як суб’єктів великого бізнесу, так і підприємців, або фізичних осіб – власників нежитлових приміщень.

З листопада минулого року запроваджено електронну реєстрацію в особистому кабінеті з використанням ЕЦП (Зареєструватись за допомогою ЕЦП)

За три місяці після запровадження такого сервісу кількість споживачів, що у такий спосіб зареєструвалися у особистому кабінеті збільшилась на 1,5 тис.

Запрошуємо і Вас скористатись безкоштовним та зручним сервісом, створеним компанією для своїх клієнтів.

Що це дає:

   -  відсутня необхідність відвідувати Центри обслуговування споживачів та стояти в чергах;

   -  швидкий доступ до інформації в розрізі Вашого підприємства у будь-який зручний час у будь-якому місці;

   -  особистий онлайн-помічник, який допоможе провести будь-яку операцію та відповість на ваші питання.

   - дистанційний перегляд та внесення показників приладів обліку;

   - актуальна інформація щодо нарахувань;

   -  отримання розрахункових документів (за будь-який потрібний Вам період);

    - безпека інформації, адже сторонні особи не матимуть доступ до вашого особистого кабінету.

Також для юридичних осіб, що і надалі потребують отримання паперових документів,  працюють наші центри обслуговування (ЦОС):

  • вул. Лейпцизька, 1А;
  • вул. Електротехнічна, 16.

У січні цього року у зв’язку із запуском нарахувань за внески з обслуговування вузлів комерційного обліку пізніше звичайного було розпочато формування розрахункових документів. Таким чином, у кінці місяця спостерігалася велика кількість звернень споживачів до ЦОС Товариства. Незважаючи на оперативне збільшення удвічі робочих місць у кожному ЦОС, уникнути черг повністю не вдалося.

Наразі робота ЦОСів вже нормалізувалася, але для  підвищення ефективності нашої співпраці радимо використовувати функціональні можливості особистого електронного кабінету.

Ми продовжуємо працювати над тим, щоб наша співпраця була максимально зручною і вигідною для вас!