Особистий електронний кабінет – сучасний, зручний та безкоштовний сервіс, що допомагає зберігати природу

11.11.2019
Поділитися:

На сайті Київводоканалу працює Особистий електронний кабінет для юридичних осіб.

Наразі сервісом вже користуються близько 3,5 тис. споживачів юридичних осіб, як суб’єктів великого бізнесу, так і підприємців, або фізичних осіб – власників нежитлових приміщень в житлових будинках.

За орієнтовними підрахунками, перехід на використання дистанційного електронного сервісу цими споживачами за рік вже допоміг зберегти 32 дорослих дерева, які раніше необхідно було перетворити на паперові рахунки та акти.

Таким чином, кожного разу, приймаючи рішення відправити співробітника до Водоканалу за якимось паперовим документом, Ви не тільки витрачаєте ресурси, але і не шкодуєте природу.

Ми ж пропонуємо використовувати папір лише у тих випадках, коли йому немає заміни.

А тому, запрошуємо і Вас скористатись безкоштовним та зручним сервісом, створеним компанією для своїх клієнтів.

Що це дає:

  •     відсутня необхідність відвідувати Центри обслуговування споживачів та стояти в чергах;
  •     швидкий доступ до інформації в розрізі Вашого підприємства у будь-який зручний час у будь-якому місці;
  •     особистий онлайн-помічник, який допоможе провести будь-яку операцію та відповість на ваші питання.
  •     дистанційний перегляд та внесення показників приладів обліку;
  •     актуальна інформація щодо нарахувань;
  •     отримання розрахункових документів (за будь-який потрібний Вам період);
  •     безпека інформації, адже сторонні особи не матимуть доступ до вашого особистого кабінету.

Для отримання доступу до Особистого кабінету перейдіть, будь-ласка, за посиланням:

https://vodokanal.kiev.ua/yak-pidklyuchitis-do-elektronnogo-kabinetu-yuridichnix-osib

або скористайтесь QR-кодом:

 

Ми продовжуємо працювати над тим, щоб наша співпраця була максимально зручною і вигідною для вас!