Користуйтесь онлайн-сервісами. Бережіть себе!

23.09.2020
Поділитися:

Нагадуємо, що більшість питань можна вирішити дистанційно, користуючись онлайн-сервісами Київводоканалу. 

 

Передати показники лічильників дистанційно можна такими способами:

- На нашому сайті за посиланням «лічильники – надати показники». Відеоінструкція тут. 

- Через «Особистий кабінет» Київводоканалу. Відеоінструкція тут. 

- За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту "Київводоканал". Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота. Відеоінструкція тут.

- За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40.

 

Сплатити послуги водопостачання та водовідведення можна дистанційно такими способами:

- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;

- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;

- в «Особистому кабінеті» на сайті Київводоканалу  через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub.

- на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).

- Крім того, оплатити комунальні послуги можна за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. Для цього необхідно:

  • встановити додаток для зчитування QR-коду на смартфоні, зісканувати  код з рахунку та перейти за посиланням;
  • ввести номер телефону і адресу;
  • натиснути «Сплатити», скориставшись «карткою киянина» для сплати без комісії.

Детальні інструкції щодо оплати онлайн можна переглянути тут.

 

Про те, які ще питання можна вирішити дистанційно, та як зв`язати ся з нашими фахівцями у ЦОСах, читайте тут.