Користуйтесь онлайн-сервісами. Бережіть себе!
Нагадуємо, що більшість питань можна вирішити дистанційно, користуючись онлайн-сервісами Київводоканалу.
Передати показники лічильників дистанційно можна такими способами:
- На нашому сайті за посиланням «лічильники – надати показники». Відеоінструкція тут.
- Через «Особистий кабінет» Київводоканалу. Відеоінструкція тут.
- За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту "Київводоканал". Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота. Відеоінструкція тут.
- За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40.
Сплатити послуги водопостачання та водовідведення можна дистанційно такими способами:
- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
- в «Особистому кабінеті» на сайті Київводоканалу через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub.
- на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС), «Головного інформаційно-обчислювального центру» (ГІОЦ).
- Крім того, оплатити комунальні послуги можна за допомогою QR-коду, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. Для цього необхідно:
- встановити додаток для зчитування QR-коду на смартфоні, зісканувати код з рахунку та перейти за посиланням;
- ввести номер телефону і адресу;
- натиснути «Сплатити», скориставшись «карткою киянина» для сплати без комісії.
Детальні інструкції щодо оплати онлайн можна переглянути тут.
Про те, які ще питання можна вирішити дистанційно, та як зв`язати ся з нашими фахівцями у ЦОСах, читайте тут.