5 помилок в передачі показників лічильників

28.09.2020
Поділитися:

Нагадуємо, що показники лічильників холодної і гарячої води необхідно передавати регулярно з 5-го числа і до останнього дня кожного місяця. Це необхідно для формування нарахувань за холодне водопостачання та водовідведення.

До невірних нарахувань і утворення боргів найчастіше призводять помилки споживачів при передачі показників лічильників.

 

5 НАЙБІЛЬШ РОЗПОВСЮДЖЕНИХ ПОМИЛОК ПРИ ПЕРЕДАЧІ ПОКАЗНИКІВ ЛІЧИЛЬНИКІВ, яких варто уникати:

1. Не заключати договір із водоканалом та не надавати актуальні дані по повірці та показниках лічильників, встановлених в  оселі.

Про те, як можна оформити договір з Київводоканалом, читайте тут:

2. Не надавати чи несвоєчасно надавати  інформацію по показниках лічильників холодної та гарячої води. Нагадуємо, що показники лічильників треба надавати щомісяця! Показники лічильників гарячої води теж необхідно своєчасно надавати, адже з них формуються нарахування за водовідведення. Передати показники можна:

  • Через сайт vodokanal.kiev.ua за посиланням «лічильники – надати показники».
  • Через «Особистий кабінет» Київводоканалу
  • За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту "Київводоканал". Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
  • За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40.
  • Записати у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

3. Неякісно або неточно передавати показники. Будьте уважні, надаючи показники онлайн: не забувайте ставити крапку або кому у потрібному місці та не плутайте показники холодної та гарячої води. Якщо  у вас виникли проблеми з передаванням показників через наші дистанційні сервіси, детальні відеоінструкції можна переглянути тут: 

4. Невчасно надавати до Київводоканалу документи, пов’язані із заміною та повіркою приладів обліку.

5. Сплачувати послуги  не в повному обсязі у зв’язку із незгодою з нарахуваннями та не звертатися до водоканалу для перерахунку. Якщо ви помітили у квитанції невідповідності в нарахуваннях, не варто чекати та накопичувати борги – одразу звертайтесь до наших фахівців для проведення перерахунку. Наразі зробити це можна дистанційно, перелік контактів, за якими можна звернутись, дивіться тут: