Повірка лічильників: де робити?

14.12.2020
Поділитися:

Для проведення повірки лічильників води ви можете обрати будь-яке підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води, або  скористатись послугами сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».

Повірку приладів обліку холодної води ми здійснюємо на сучасних проливних установках, котрі мають ряд переваг. Найголовніші з яких - гідравлічне випробування лічильниківта використання комп’ютерної програми, що мінімізує людський фактор впливу на результати повірки приладів. За результатами повірки лічильників видається свідоцтво встановленої форми ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ".

Перед проведенням повірки прилади проходять обов’язковий підготовчий етап: очищення від бруду, промивку внутрішньої частини від нальоту, при технічній можливості – регулювання (для приведення приладу у відповідність метрологічним характеристикам).

Детальніше про роботу нашого сервісного центру читайте тут.

Замовити у нас будь-яку послугу щодо повірки лічильників води (демонтаж, подання на повірку, монтаж, транспортування, опломбування) можна за телефоном (044) 202-02-02.

Як здійснюється повірка лічильників води під час карантину читайте тут.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Замовляючи повірку не у Київводоканалі, вам потрібно буде все одно звернутись до нас для розпломбування і опломбування лічильника (це виключно наша функція, як надавача послуг з водопостачання). 

Нагадаємо, своєчасна повірка лічильників холодної води - це гарантія вірних нарахувань за спожиту воду. Відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» робити повірку необхідно кожні 4 роки. Як дізнатись дату повірки лічильника води, читайте тут.

Неповірений лічильник не є приладом обліку, і Київводоканал не має права проводити за ними розрахунки. Якщо вчасно не зробити повірку лічильників води, то нарахування за користування послугами водопостачання та водовідведення буде проводитись на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання, а це значно більше, ніж ви споживаєте насправді.

Однак під час карантину ми не знімаємо лічильники з обліку, навіть якщо ви пропустили термін повірки. Але по можливості радимо робити повірку вчасно, щоб по закінченні карантину не стояти в чергах та не поспішати.