Повірка лічильників і карантин. Що треба знати споживачам

12.10.2020
Поділитися:

Епідемія та карантин внесли свої корективи та обмеження в усі сфери діяльності Київводоканалу. Але є технічна сторона питання, яка потребує своєчасної реакції і ми не відпускаємо її з-під контролю. У роботі зі споживачами це стосується своєчасної повірки лічильників, бо це гарантія вірних нарахувань за спожиту воду і відсутності пошкоджень, що потенційно можуть призвести до аварійних ситуацій у вашій квартирі. Саме тому, ми рекомендуємо робити повірку кожні 4 роки, відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».

Як дізнатись дату повірки, читайте тут.

 

ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ І ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ

Під час карантину ми не знімаємо лічильники з обліку, навіть якщо ви пропустили термін повірки. Але по можливості робіть повірку вчасно, бо наразі дуже складно спрогнозувати, скільки ще триватиме карантин і які потім будуть черги бажаючих. 

Звертаємо вашу увагу, що під час карантину ми приділяємо особливу увагу безпеці споживачів та співробітників: 

  • У разі самостійної доставки споживачем лічильників для повірки спілкування проходить через захисні екрани та дотриманням дистанції згідно нанесеної розмітки. Також ми проводимо дезінфекцію доставлених лічильників та приміщення, у якому проходить прийом.

  • Всі наші працівники обов’язково носять маски та щодня вимірюють температуру, за появи ознак респіраторних захворювань вони не допускаються до роботи. 

  • Всі наші авто, якими пересуваються контролери, дезінфікуються перед і після виїзду на лінію.

 

ЯК ЗАМОВИТИ ПОВІРКУ ЛІЧИЛЬНИКА ВОДИ

Ви можете  обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води, або обрати для повірки сервіс ПрАТ «АК «Київводоканал». Замовити у нас будь-яку послугу щодо повірки лічильників (демонтаж, подання на повірку, монтаж, транспортування, опломбування) можна за телефоном (044) 202-02-02. 

Детальніше про роботу нашого сервісного центру читайте тут.

 

Технологічний процес демонтажу, монтажу та повірки водолічильника складається з таких етапів:

  1. Виїзд слюсаря на адресу абонента. Для підтвердження особи представник ПрАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.
  2. Візуальний огляд та перевірка стану  вузла обліку води. Демонтаж лічильника.
  3. Перевезення лічильника до сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».
  4. Повірка лічильника на обладнанні сервісного центру, в т.ч.: промивка та повірка лічильника, послуги держповірителя, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
  5. Перевезення повіреного лічильника на адресу абонента.
  6. Монтаж лічильника. Опломбування.
  7. Оформлення відповідних документів,що підтверджують результати повірки.