Повірка лічильників і карантин. Що треба знати споживачам
Епідемія та карантин внесли свої корективи та обмеження в усі сфери діяльності Київводоканалу. Але є технічна сторона питання, яка потребує своєчасної реакції і ми не відпускаємо її з-під контролю. У роботі зі споживачами це стосується своєчасної повірки лічильників, бо це гарантія вірних нарахувань за спожиту воду і відсутності пошкоджень, що потенційно можуть призвести до аварійних ситуацій у вашій квартирі. Саме тому, ми рекомендуємо робити повірку кожні 4 роки, відповідно до вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Як дізнатись дату повірки, читайте тут.
ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ І ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ
Під час карантину ми не знімаємо лічильники з обліку, навіть якщо ви пропустили термін повірки. Але по можливості робіть повірку вчасно, бо наразі дуже складно спрогнозувати, скільки ще триватиме карантин і які потім будуть черги бажаючих.
Звертаємо вашу увагу, що під час карантину ми приділяємо особливу увагу безпеці споживачів та співробітників:
-
У разі самостійної доставки споживачем лічильників для повірки спілкування проходить через захисні екрани та дотриманням дистанції згідно нанесеної розмітки. Також ми проводимо дезінфекцію доставлених лічильників та приміщення, у якому проходить прийом.
-
Всі наші працівники обов’язково носять маски та щодня вимірюють температуру, за появи ознак респіраторних захворювань вони не допускаються до роботи.
-
Всі наші авто, якими пересуваються контролери, дезінфікуються перед і після виїзду на лінію.
ЯК ЗАМОВИТИ ПОВІРКУ ЛІЧИЛЬНИКА ВОДИ
Ви можете обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води, або обрати для повірки сервіс ПрАТ «АК «Київводоканал». Замовити у нас будь-яку послугу щодо повірки лічильників (демонтаж, подання на повірку, монтаж, транспортування, опломбування) можна за телефоном (044) 202-02-02.
Детальніше про роботу нашого сервісного центру читайте тут.
Технологічний процес демонтажу, монтажу та повірки водолічильника складається з таких етапів:
-
Виїзд слюсаря на адресу абонента. Для підтвердження особи представник ПрАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.
-
Візуальний огляд та перевірка стану вузла обліку води. Демонтаж лічильника.
-
Перевезення лічильника до сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».
-
Повірка лічильника на обладнанні сервісного центру, в т.ч.: промивка та повірка лічильника, послуги держповірителя, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
-
Перевезення повіреного лічильника на адресу абонента.
-
Монтаж лічильника. Опломбування.
-
Оформлення відповідних документів,що підтверджують результати повірки.