Працюємо над ліквідацією аварії на бульварі Шевченка

16.12.2021
Поділитися:

UPD 13:00 - Бульвар Шевченка,1-3 благоустрій та асфальтування місця пошкодження завершено, рух транспорту відновлено. Проводиться розриття на підвідній Д-32 мм по бульвару Шевченка,3.

UPD 07:30  - ТТУ перенесли маршрут розвороту тролейбусів №5, 7, 8, 17 по вулиці Леонтовича. Виконано переключення, без водопостачання залишилось офісне приміщення по бульвару  Шевченка,3. Направлена автоцистерна з питною водою. Продовжується виконання благоустрою.

UPD 17 грудня 06:45 - виконана санація безтраншейним методом водопровідної мережі діаметром 50 мм довжиною 55 м. Виконується благоустрій. Водопостачання офісних приміщень поки що не відновлено, для цього необхідна заміна підвідних, роботи будуть виконувати після 08:00 на тротуарі.

UPD 13:30 - продовжується розриття на водопровідній мережі діаметром 147мм в напрямку Бессарабської площі, розкопано два котлована: перший - 4 х 4 х 2,5 м. та другий- 2 х 4 х 2,5 м. для заміни ділянки водопровідної мережі безтраншейним методом. 

Також фахівці встановлюють місце  пошкодження на каналізаційній мережі діаметром 150мм, його ліквідація буде виконуватись після усунення пошкодження на водопровідній мережі.

UPD 10:00 - фахівці визначили характер пошкодженя- прямий перелом чавунної труби діаметром 147мм в 20 см. за раніше встановленою накладною муфтою. Необхідна заміна ділянки труби.

Обмежено водопостачання будинків за адресами:

-          бульвар Шевченка 2/54.

Автоцистерна з питною водою знаходиться за адресою: бульвар Шевченка 3.

Сьогодні зранку, під час обстеження бульвару Тараса Шевченка,1-3, бригадою Київводоканалу було виявлено провал на проїжджій частині  розміром 1,5м *1,5 м та глибиною 1,3м між 1 та 2 полосами, ближче до Бесарабської площі. Рух двома полосами обмежений, на даний час рух можливий третьою полосою. Місце провалу огороджено.

Наші фахівці оперативно прибули на місце і вже працюють, щоб усунути аварійну ситуацію якомога швидше.

Також зазначимо, що пошкодження виникло на чавунному трубопроводі діаметром 150 мм, який був побудований ще в 1956 році, тож причиною аварії є зношеність водопровідної мережі та велике навантаження на неї.