Оновлюємо чат-боти у Viber і Telegram

08.02.2021
Поділитися:

Для зручності споживачів ми оновили наші чат-боти для передачі показників у месенджерах Viber та Telegram.

Тепер для користування чат-ботом споживачеві необхідно обов'язково надати доступ до контактного номеру телефону. Для цього у віконці чату необхідно натиснути кнопку «поділитись моїм номером телефону».

Нагадуємо, що приєднатись до нас у Viber можна  за допомогою посилання https://chats.viber.com/vodokanalkiev або скористатись QR-кодом. (Для цього на вашому телефоні або компьютері має бути встановлений Viber).

Найближчим часом функціонал чат-боту суттєво розшириться. Споживачам надходитимуть нагадування про необхідність передати показники, буде додано можливість оплати послуг через Viber, а також можливість відправити нам звернення щодо будь-якого питання стосовно роботи нашого підприємства. Крім того, будуть налаштовані сповіщення про аварійні ситуації.

Приєднатися до телеграм-каналу для передачі показників можна за посиланням: https://t.me/vodokanalkiev_bot