Про аварії на водопроводі

16.10.2020
Поділитися:

Аварійні ситуації, напевно, ніколи б не виникали, якби це залежало лише від працелюбності наших фахівців. Та, на жаль, на сьогодні близько половини водопровідних мереж у столиці вже відслужили своє, і на їх заміну потрібні величезні кошти, яких наразі недостатньо. Тому щодня на трубопроводах водопостачання виникає близько 25 аварійних ситуацій, через що киянам інколи доводиться відчувати незручності, пов’язані з  тимчасовою відсутністю води в кранах. 

Ми завжди намагаємось зробити ці незручності мінімальними, тож ви повинні знати, що:

  1. Про планові ремонтні роботи ми обов’язково попереджаємо мешканців заздалегідь. 

Цю інформацію можна знайти у нас на сайті у розділі «Планові та аварійні відключення», а у разі якщо до зони відключення потрапляє багато споживачів, то  і на головній сторінці сайту у новинах, а також на нашій сторінці у Фейсбук. Крім того, ми обов’язково попереджаємо районні адміністрації та керуючі компанії (ЖЕК, ОСББ та ін), які розміщують відповідні оголошення на під’їздах будинків.

  1. Планові роботи, які потребують відключення води, ми по можливості виконуємо у нічний час, коли розбір води мінімальний.

  2. Якщо аварійна ситуація вимагає термінового відключення водопостачання, тоді, на жаль, ми не маємо змоги попередити споживачів, але, будьте певні, такі аварії ми намагаємось ліквідувати в першу чергу і якомога оперативніше.

  3. У разі тривалих робіт ми спрямовуємо до відключених будинків автоцистерни з питною водою, щоб забезпечити потреби споживачів. Про місце розташування автоцистерни завжди в курсі наші диспетчери за телефоном 15-81, (044) 200-73-01. 

  4. За нормативами, роботи на водопровідних мережах мають бути виконані протягом однієї доби, але ми завжди намагаємося виконати роботи якомога швидше, і зазвичай нам вдається усувати нескладні аварії протягом кількох годин.

  5. Після ремонту на водопровідній мережі поруч з вашим будинком або після тривалої відсутності води з крану може піти вода іржавого кольору. В такому випадку треба просто спустити її протягом кількох хвилин, доки вона знову не стане прозорою. 

  6. Якщо ви хочете повідомити про аварію на водогоні або дізнатись причину відсутності водопостачання у вашому будинку, телефонуйте до нашої диспетчерської 15-81, (044) 200-73-01.

Нагадаємо, що Київводоканал не виконує ремонти на внутрішньобудинковій мережі – цим займається керуюча організація (ЖЕК чи ОСББ). Тож якщо відключення води пов’язано з роботами в вашому будинку, які здійснює ваша керуюча організація, то вищеперераховані пункти відносяться до зони відповідальності і компетенції саме цієї організації.