Про аварії на водопроводі
Аварійні ситуації, напевно, ніколи б не виникали, якби це залежало лише від працелюбності наших фахівців. Та, на жаль, на сьогодні близько половини водопровідних мереж у столиці вже відслужили своє, і на їх заміну потрібні величезні кошти, яких наразі недостатньо. Тому щодня на трубопроводах водопостачання виникає близько 25 аварійних ситуацій, через що киянам інколи доводиться відчувати незручності, пов’язані з тимчасовою відсутністю води в кранах.
Ми завжди намагаємось зробити ці незручності мінімальними, тож ви повинні знати, що:
-
Про планові ремонтні роботи ми обов’язково попереджаємо мешканців заздалегідь.
Цю інформацію можна знайти у нас на сайті у розділі «Планові та аварійні відключення», а у разі якщо до зони відключення потрапляє багато споживачів, то і на головній сторінці сайту у новинах, а також на нашій сторінці у Фейсбук. Крім того, ми обов’язково попереджаємо районні адміністрації та керуючі компанії (ЖЕК, ОСББ та ін), які розміщують відповідні оголошення на під’їздах будинків.
-
Планові роботи, які потребують відключення води, ми по можливості виконуємо у нічний час, коли розбір води мінімальний.
-
Якщо аварійна ситуація вимагає термінового відключення водопостачання, тоді, на жаль, ми не маємо змоги попередити споживачів, але, будьте певні, такі аварії ми намагаємось ліквідувати в першу чергу і якомога оперативніше.
-
У разі тривалих робіт ми спрямовуємо до відключених будинків автоцистерни з питною водою, щоб забезпечити потреби споживачів. Про місце розташування автоцистерни завжди в курсі наші диспетчери за телефоном 15-81, (044) 200-73-01.
-
За нормативами, роботи на водопровідних мережах мають бути виконані протягом однієї доби, але ми завжди намагаємося виконати роботи якомога швидше, і зазвичай нам вдається усувати нескладні аварії протягом кількох годин.
-
Після ремонту на водопровідній мережі поруч з вашим будинком або після тривалої відсутності води з крану може піти вода іржавого кольору. В такому випадку треба просто спустити її протягом кількох хвилин, доки вона знову не стане прозорою.
-
Якщо ви хочете повідомити про аварію на водогоні або дізнатись причину відсутності водопостачання у вашому будинку, телефонуйте до нашої диспетчерської 15-81, (044) 200-73-01.
Нагадаємо, що Київводоканал не виконує ремонти на внутрішньобудинковій мережі – цим займається керуюча організація (ЖЕК чи ОСББ). Тож якщо відключення води пов’язано з роботами в вашому будинку, які здійснює ваша керуюча організація, то вищеперераховані пункти відносяться до зони відповідальності і компетенції саме цієї організації.