Шановні споживачі!
Нагадуємо, що з 10 числа по останній день кожного місяця надаються показники лічильників!
З 1 по 10 число – показники не приймаються у зв’язку із закриттям минулого місяця і проведенням нарахувань.
Нагадуємо також, що передавати показники можна наступними способами:
1. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
2. Через «Особистий кабінет».
3. Через сайт vodokanal.kiev.ua за посиланням «надати показники».
4. За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
5. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202.
Для того, щоб не допускати розбіжностей в розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, а також щоб отримувати рахунки відповідно до фактичного споживання потрібно вчасно надавати показники лічильників.