Що варто пам’ятати про роботу Київводоканалу

15.07.2021
Поділитися:

Щоб зробити спілкування зі споживачами максимально ефективним та попередити можливі непорозуміння, хочемо нагадати кілька фактів, які варто пам’ятати  про  роботу Київводоканалу.

1. Ми подаємо лише холодну воду та забезпечуємо водовідведення, але не займаємось гарячою водою, тож з будь-яких питань щодо відсутності гарячої води слід звертатись до вашого постачальника послуг, частіше за все це Київтеплоенерго.

2. Ми не обслуговуємо водопровідні мережі всередині будинку, якщо тільки у вас не укладений індивідуальний договір, який включає обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Тому у разі будь-яких проблем з трубами всередині будинку вам необхідно звертатись до вашої обслуговуючої організації.

3. Наші диспетчери завжди раді відповісти на питання щодо відсутності холодного водопостачання. Але вони не зможуть вам допомогти з питань перерахунків, встановлення лічильників тощо. Тож з цих питань будь ласка звертайтесь до колцентру за номером 202-02-02 або до наших центрів обслуговування споживачів, всі контакти тут.

4. Не знаючи, скільки води ви спожили, ми не зможемо коректно нарахувати суму до сплати за послуги. Тому не забувайте регулярно передавати показники ваших лічильників, в тому числі і лічильника гарячої води, а також вчасно виконувати повірку вашого приладу обліку.

5. Ми максимально оперативно усуваємо аварійні ситуації, через які може бути відсутнє водопостачання. Але на швидкість нашої роботи впливає не лише наше бажання. На жаль, через брак спецтехніки та затори на дорогах ми можемо виконувати роботи трішки довше ніж хотілося б. До того ж, перед початком виконання робіт ми маємо дочекатися представників суміжних комунальних служб, щоб раптом не пошкодити  інші інженерні мережі: газову трубу чи електрокабель. Тож дуже просимо з розумінням ставитись до таких вимушених затримок, а зі свого боку ми завжди докладаємо максимум зусиль і за необхідності спрямовуємо до відключених будинків автоцистерни з питною водою.