Сплатили за послуги, а кошти не зарахувались: що робити?

01.03.2021
Поділитися:

Ми дякуємо  нашим споживачам, які завжди вчасно сплачують послуги водопостачання та водовідведення. Але і вам, і нам буде дуже прикро, якщо ви сплатите за послуги, а кошти до нас не дійдуть і десь загубляться.

Чому таке може статись:

1. Можливо, в призначенні платежу споживач невірно вказав свій особовий рахунок – найголовніший ідентифікатор сплати та свою адресу.

Що робити: Якщо ви виявили таку помилку, залиште нам звернення  на нашому сайті (на головній сторінці натиснути «Запитати») або відправте електронним листом до одного з наших ЦОСів (адреси тут). Не забудьте прикріпити до листа квитанції про сплату незарахованих коштів. Ми обов’язково опрацюємо ваше звернення і розшукаємо загублені кошти.

 

 2. Також може бути, що споживач невірно вказав реквізити, а саме: розрахунковий рахунок та код ЄДРПОУ. Наприклад, заплатив до Київтеплоенерго, а розшукує кошти у Київводоканалі.

Що робити: В такому разі вам необхідно звернутися до організації, на реквізити якої було помилково сплачено кошти. Якщо там допомогти не зможуть, радимо звернутися до фінансової установи, через яку проводився платіж.

Щоб уникнути таких прикрих помилок, радимо бути уважними та обов’язково перевіряти правильність внесення даних при оплаті послуг водопостачання та водовідведення.