Технічний департамент Київводоканалу отримав сертифікат ISO 9001
Технічний департамент ПрАТ «АК «Київводоканал» отримав сертифікат відповідності системи управління якістю міжнародному стандарту ISO 9001:2015.
В 2017 році керівництвом Київводоканалу було прийнято рішення про пришвидшення процесу із запровадження сучасної системи менеджменту за ДСТУ ISO 9001-2015.
Для переходу на міжнародні стандарти Київводоканал систематично проводить навчання працівників: як на базі підприємства, так і у спеціалізованих навчальних закладах. Так, працівники Технічного та інших департаментів пройшли спеціальні навчальні курси в Одеській державній академії технічного регулювання та якості.
«Ми провели навчання більше 40 співробітників для того, щоб вони стали експертами, щоб кожний з них міг об’єктивно оцінити свій підрозділ, виявити процеси, які можна оптимізувати. Як результат такої підготовки наших людей один підрозділ - Технічний департамент - вже отримав ISO 9001. Це все результат системного підходу, в тому числі і до підготовки кадрів», - розповідає Голова правління - генеральний директор ПрАТ «АК «Київводоканал» Дмитро Новицький.
ISO 9001 - це найпопулярніший в світі стандарт, на базі якого створюється система менеджменту якості на підприємстві, а потім проводиться її сертифікація.
В Україні вимоги стандарту ISO 9001 поширюються з 2001 р., коли Україна увійшла до ISO — Міжнародної організації зі стандартизації. Розповсюдженість стандарт ISO 9001 отримав завдяки мінімалізму та водночас широкому застосуванню: ним можуть керуватися підприємства будь-якої галузі, виду діяльності (виробництво чи сфера послуг), форми власності, розмірів та кількості працівників.
Технічний департамент, як відокремлений структурний підрозділ Київводоканалу був створений в 2002 році. Його основна функція - виконання капітальних, поточних та аварійних ремонтів різноманітного обладнання та устаткування, яке використовується в процесах водопідготовки та водовідведення. В штаті Техдепартаменту працює більше тисячі чоловік.
Що означає ISO 9001 для Технічного департаменту:
- попередження «ризиків» та нова система планування;
- персонал належної кваліфікації і підготовки;
- впровадження нової процедури внутрішнього аудиту.
Що означає ISO 9001 для киян:
- максимальне задоволення потреб і запитів;
- недопущення до споживача невідповідної продукції;
- доведення до відома співробітників усіх рівнів важливості вимог споживача.
Новицький підкреслив, що Технічний департамент – це тільки початок. На міжнародні стандарти якості будуть переходити й інші структурні підрозділи Київводоканалу.
«Впровадження системи управління якістю послуг не є новою вимогою, однак, вимога щодо сертифікації такої системи видається надзвичайно складним та трудомістким процесом. Колектив Технічного департаменту підтвердив прагнення компанії до вдосконалення і задоволенню потреб клієнтів. Вони є першими на Київводоканалі! Не зупиняємося, рухаємось далі», - зазначив Новицький.
Зараз отримати сертифікат відповідності ISO 9001 зокрема готуються Розрахунковий департамент, Департамент екологічного нагляду, Департамент інформаційного забезпечення та зв’язку, Головна диспетчерська.