В особистому кабінеті для юридичних осіб розпочинає роботу сервіс «Екологія»
В особистому електронному кабінеті для юридичних осіб абонентів Київводоканалу з 5 червня у тестовому режимі розпочинає роботу новий сервіс «Екологія». Тепер, натиснувши вкладку «Екологія», абонент має змогу переглянути інформацію по усім об’єктам, щодо яких укладений договір на водопостачання та водовідведення з Київводоканалом.
Функціонал сервісу
На сторінці «Екологія» доступний перелік усіх об’єктів абонента, з відображенням їх коду, назв, фактичних адрес та статусу - наявні чи відсутні зауваження по об’єкту. В правій верхній частині цієї сторінки передбачена кнопка «Заяви та звернення», де абонент може вивантажити бланки типових заяв, що стосуються роботи Департаменту екологічного нагляду – заява на видачу або подовження Умов на скид стічних вод, заява на погодження Паспорту водного господарства, заява на інспектування об’єкту тощо. Доступна детальна інформація в розрізі окремого об’єкта з переліку.
У розділі «Загальна інформація» відображається:
- наявність паспорта водного господарства, дата його оформлення;
- наявність Умов на скид, дата їх реєстрації, реєстраційний номер та дата закінчення їх дії. В разі відсутності діючих Умов або за місяць до закінчення їх строку дії, абонент має змогу побачити відповідне попередження зі зміною кольору;
- відображення всіх типів договорів, заключних абонентом з КВК, дати їх укладання, реєстраційних номерів та строків їх дії.
У розділі «Обстеження об’єкту» відображається:
- дата обстеження об’єкту інженером відділу обстежень;
- приписи акту обстеження об’єкту, що складений інженером відділу обстежень і є обов’язковими до виконання абонентом.
У розділі «Контроль за якістю стічних вод» відображається:
- дата відбору контрольних проб;
- номер колодязю, з якого відбирались проби;
- коефіцієнт перевищення допустимих концентрацій речовин;
- інформація щодо того, по яким саме інгредієнтам виявлено перевищення.
У розділі «Рахунки/розрахунки та оплати» відображається інформація щодо виставлених рахунків та їх статусу (оплачений чи ні).
Сервіс «Екологія» буде функціонувати в тестовому режимі до 1 липня, а отже в його роботі можуть виникати помилки – відображатись не всі або некоректні дані, дані не по всім об’єктам абонента тощо. У випадку виявлення помилок, ви можете звернутись електронним листом з описом проблеми на електронну адресу schornoivanenko@vodokanal.kiev.ua, або повідомити нам за номерами телефону: (044) 277-20-51 та (067) 404-36-68.
Короткий огляд роботи сервісу можна побачити у відео: