Увага! Тимчасовий збій в роботі білінгової системи
Сьогодні, 26 вересня о 9.20 стався збій у наданні послуги Інтернет в дата-центрі, де розміщена білінгова система Київводоканалу.
Причина недоступності сервісу – критичний апаратний збій на кореневому маршрутизаторі провайдера.
На превеликий жаль, причина аварії була настільки серйозною, що на її ліквідацію знадобився тривалий проміжок часу. Протягом 5 годин технічні спеціалісти провайдера докладали максимум зусиль, щоб відновити сервіс.
О 14:30 роботу було відновлено. Однак, для виходу на повноцінний режим роботи системі теж потрібен час (орієнтовно 1-2 години). Таким чином, доступ до деяких онлайн-сервісів Київводоканалу може бути поки що обмеженим.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Підприємством вжито необхідних заходів, щоб уникнути подібних форс-мажорних ситуацій у майбутньому.