Відбулася прес-конференція «Нові взаємовідносини між Київводоканалом та споживачами в новому законодавчому полі»
17 травня 2018 року в агентстві «Інтерфакс-Україна» відбулася прес-конференція на тему «Нові взаємовідносини між Київводоканалом та споживачами в новому законодавчому полі».
На заході були присутні: директор Розрахункового департаменту Валерій Люлін, директор департаменту правового забезпечення Катерина Швець, т.в.о. генерального директора концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина та Заступник директора департаменту - начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги Департаменту соціальної політики КМДА Максим Бученко.
Валерій Люлін на початку розмови подякував тим киянам, які вчасно розраховуються за спожиті послуги та повідомив, що таких сумлінних мешканців у Києві більшість. Але на сьогоднішній день загальний борг киян за послуги з водопостачання та водовідведення становить понад 303 мільйони гривень, а найбільший борг, а саме 141 тис. гривень, накопичувався декілька років у квартирі, де прописано 26 людей.
Тепер, згідно нового законодавства Київводоканал може не тільки обмежити водопостачання таким боржникам, а й повністю відключити його від своїх послуг. Директор Розрахункового департаменту наголосив, що внаслідок несплати Київводоканал відчуває недофінансування, що негативно впливає на вчасне та якісне виконання робіт підприємства, особливо профілактичних протиаварійних та відновлювальних робіт.
Тим, хто має заборгованість Київводоканал завжди йде назустріч та в разі необхідності пропонує укласти договір реструктуризації, який можна оформити в будь якому з численних Центрів комунального сервісу.
Заступник директора департаменту - начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги Департаменту соціальної політики КМДА Максим Бученко нагадав, що кожна особа, яка потребує соціального захисту держави, має праву на субсидію та порадив не гаяти часу і звернутися за допомогою.
Директор департаменту правового забезпечення ПрАТ «АК «Київводоканал» Катерина Швець зазначила, що 10 червня цього року вступає в дію новий Закон «Про житлово-комунальні послуги», яким вперше передбачена можливість для споживачів самим обирати модель взаємовідносин із надавачами комунальних послуг, а також впроваджується відповідальність за невиконання вимог цього закону як для споживачів у вигляді пені, так і для монополістів у вигляді неустойки, та наголосила, що нарахування пені можливе лише з 1 січня 2019 року.
Крім того, Катерина Швець звернула увагу на вже діючий Закон «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», згідно з яким тепер весь об’єм води, яка зайшла в будинок, розподіляється на всіх споживачів цього будинку.
І тому при встановленні будинкового лічильника споживачами чи ОСББ/ЖБК самостійно, а Закон передбачає таку можливість, варто звернути особливу увагу на високий клас точності та технічні характеристики комерційного засобу обліку, щоб у подальшому показання будинкового лічильника максимально співпали з сумою показань квартирних.
Таким чином, всі мешканці будинку зацікавлені у коректній роботі всіх квартирних лічильників, відсутності втрат води та сплаті в повному об’ємі кожним споживачем за спожиті послуги.