Відбувся тристоронній Форум Київводоканал – ОСББ – Київтеплоенерго
Київводоканал ділиться досвідом проведення Форуму ОСББ – вперше такий захід пройшов у тристоронньому форматі Київводоканал – ОСББ – Київтеплоенерго.
Нагадаємо, КП «Київтеплоенерго» з травня 2018 року відповідає за послуги гарячого водопостачання та опалення.
Спеціальна тема Форуму - «Співпраця Київводоканалу та Київтеплоенерго».
Напередодні Форуму, з метою зменшення навантаження на споживачів при проведенні робіт із засобами обліку холодної та гарячої води (лічильниками) Київводоканал» та Київтеплоенерго уклали договір про співпрацю.
Згідно договору Київводоканал має право здійснювати монтажні роботи із встановлення, заміни та виконання метрологічної повірки, опломбування та складання акту прийняття на абонентський облік лічильників гарячої води в будинках, за якими Київтеплоенерго є виконавцем послуг з постачання гарячої води. Аналогічні роботи щодо лічильників холодної води може проводити Київтеплоенерго.
Тобто споживач може звернутися до одного із постачальників і одночасно вирішити питання по лічильникам холодної і гарячої води у своїй квартирі.
Щоб замовити встановлення, опломбування, чи повірку засобів обліку холодної та гарячої води, ви можете звернутися до Київводоканалу любим зручним для вас способом:
- через Контакт-центр за телефоном +38 (044) 202-02-02
- через онлайн-форму на сайті Київводоканалу;
- в одну з точок обслуговування споживачів Центру комунального сервісу (ЦКС), з яким Київводоканал та Київтеплоенерго мають договір про співпрацю.
Ще одне важливе питання, яке обговорювалося на Форумі - заборгованість споживачів за послуги Київводоканалу та Київтеплоенерго.
Станом на вересень 2018 року заборгованість киян перед Київводоканалом перевищила півмільярда гривень. Спільно з представниками ОСББ і ЖБК було прийнято рішення активізувати спільну роботу з населенням щодо сплати боргів. Зокрема буде збільшено число бригад, які за допомогою спецобладнання проводять відключення від каналізації квартир, які мають велику заборгованість.
Начальник управління Київводоканалу по роботі з мешканцями багатоквартирних будинків Віталій Кондратенко розповів, що перед відключенням від каналізації боржника обов’язково попереджують про заплановані заходи і пропонують погасити борг або укласти договір реструктуризації.
«Деякі боржники починають конструктивний діалог з нами і сплачують борги, або оформлюють реструктуризацію, однак багато і таких, хто не йде на контакт, тому доводиться вдаватися до рішучих дій – відключення від каналізації», - зазначив Кондратенко.
За його словами, найбільше боржників в Дніпровському районі столиці. Наприклад, тільки один дім по вул. Азербайджанській, 8а має борг понад 350 тис. грн. В цьому будинку є квартири, які заборгували по 20-30 тис. грн. за холодне водопостачання та водовідведення.
Київводоканал закликає киян сплачувати за комунальні послуги. Заборгованість понад півмільярда суттєво впливає на роботу підприємства. Лише вчасна та в повному обсязі сплата за послуги гарантує їх якість та безперебійність.
Форум вже став традиційним майданчиком для діалогу між виробникам послуг та споживачами. Запрошуємо ОСББ і ЖБК активно долучатися до його роботи та надсилати свої пропозиції і звернення на електронну пошту press@vodokanal.kiev.ua. Наступний захід, який теж планується провести спільно з Київтеплоенерго, відбудеться орієнтовно в жовтні, перед початком опалювального сезону.