Відповідальність за непогашену заборгованість стане більш жорсткою
З 10 червня 2018 року вступає в дію Закон України «Про житлово-комунальні послуги», в рамках якого відповідальність споживача за непогашену заборгованість стане більш жорсткою.
Закон передбачає нарахування пені за кожний день її прострочення, обмеження та припинення надання послуги в цілому.
Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем), якщо договором не встановлено інший термін.
Понад 125 тис. письмових попереджень про наявність боргу перед Київводоканалом за надані послуги з централізованого водопостачання та відведення гарячої води доставлено у квітні до поштових скриньок споживачів. Борг киян перед Київводоканалом перевищив 303 млн гривень.
Зі списком боржників можна ознайомитися на сайті Київводоканалу.
З боржниками Київводоканал завжди шукає компроміс: пропонує укласти договір реструктуризації, рекомендує оформити субсидію, встановити лічильник. Проте, якщо споживачі послуг не реагують та накопичують заборгованість, постачальник змушений вживати заходи з обмеження водопостачання та водовідведення.
Київводоканал завжди готовий йти назустріч та укласти договір на поетапне погашення боргу.
Шановні споживачі! Якщо ви маєте заборгованість перед Київодоканалом, погасіть її та не доводьте ситуацію до обмеження в наданні послуг!
За більш детальнішою інформацією звертайтесь до Розрахункового департаменту за адресою:
вул. Електротехнічна, буд.16, т.: (044) 202-02-02, (044) 515 13 16; т./ф.: (044) 548 12 33.
Графік роботи Центрів укладання договорів на наступний тиждень.
Для укладання договору реструктуризації при собі необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.