В особистому кабінеті для юридичних осіб запрацював сервіс «Екологія»

09.11.2023
Поділитися:

В особистому електронному кабінеті для юридичних осіб Київводоканалу запрацював  сервіс «Екологія». Наразі, натиснувши вкладку «Екологія», абонент має змогу переглянути інформацію про всі об’єкти, щодо яких укладений договір на водопостачання та водовідведення з Київводоканалом, а також здійснити надсилання документів через систему електронного документообігу.

Переваги нового сервісу:

- прозорість роботи між споживачами та департаментом екологічного нагляду;

- немає необхідності відвідувати центри обслуговування споживачів та стояти в чергах;

- швидкий доступ до інформації в розрізі вашого підприємства у будь-який зручний час у будь-якому місці;

- отримання підписаних умов на скид стічних вод у міську каналізацію (далі – умови на скид) та паспорта водного господарства;

- надсилання документів через сервіс електронного документообігу «Signy» (https://my.signy.online);

- отримання розрахункових документів (за будь-який потрібний вам період);

- актуальна інформація щодо нарахувань;

- захист інформації, адже сторонні особи не матимуть доступ до вашого особистого кабінету.

Для входу в особистий кабінет потрібно:

-  зайти на сайт Київводоканалу (https://vodokanal.kiev.ua);

- перейти у вкладку «Для компаній»;

- перейти у кабінет юридичних осіб (https://legals.vodokanal.kiev.ua/welcome);          

-  ввести свій логін та пароль.

Якщо у вас немає облікового запису або ви втратили дані для входу до особистого кабінету юридичних осіб, потрібно звернутись до центру обслуговування споживачів № 7 Київводоканалу (стосовно питань реєстрації та роботи в особистому кабінеті) за такими контактами:

-          адреса: вул. Електротехнічна, 16, кабінет № 212; фахівець – Короп Тетяна Василівна;

-          телефон: 067 328 99 43;

-          електронна пошта: rdvodokanal@gmail.com,

або в центри обслуговування юридичних осіб за адресами:

-          центр обслуговування споживачів № 1 (вул. Лейпцизька, 1-А, м. Київ);

-          центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16-А, м. Київ).

Після входу в особистий кабінет оберіть вкладку «Екологія», де ви зможете бачити загальну інформацію по об’єкту (паспорт водного господарства, умови на скид, всі договори з Київводоканалом, акти обстеження, протоколи хімічних аналізів, рахунки/розрахунки і сплати) та надіслати документи через особистий кабінет.

Для надсилання документів через особистий кабінет натисніть на вкладку «Заяви та Звернення». Надсилання відбувається через сервіс електронного документообігу «Signy» (https://my.signy.online), на цей час активні заява на узгодження паспорта водного господарства та заява на отримання умов на скид стічних вод (продовження умов на скид).

Реєстрація та вхід у сервіс «Signy» (https://my.signy.online) здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП)/електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Важливо! Після реєстрації та входу в сервіс «Signy» потрібно перейти за посиланням заява на узгодження паспорта водного господарства та заява на отримання умов на скид стічних вод (продовження умов на скид) (https://my.signy.online/scenario/kvkDocType).

Далі ви можете створити такі документи:

1. Оформлення/переоформлення паспорта водного господарства;

2. Отримання/продовження умов на скид.

Для цього необхідно:

- обрати тип каналізаційної мережі (окремим випуском/внутрішньобудинкова мережа);

- обрати тип об’єкта за способом використання води (побутові потреби/виробничі потреби та інші);

- вписати фактичну адресу об’єкта.

На наступному етапі відбувається завантаження сканованих документів з вашого комп’ютера або електронного носія. Звертаємо увагу на те, що документи мають бути скановані з оригіналу та об’єднані в один файл (в форматі pdf або jpg).

Документи, що потрібно надіслати:

-                      умови на скид за минулий період (сканована копія з оригіналу);

-                      акти виконаних робіт з прочищення каналізаційних мереж (скановані копії з оригіналу);

-                      результати хімічних аналізів за поточний рік (скановані копії з оригіналу);

-                      нормативний розрахунок водоспоживання та водовідведення на поточний рік (сканована копія з оригіналу);

-                      перелік орендарів та/або субабонентів (сканована копія з оригіналу);

-                      акти утилізації жирів, та/або акти утилізації мулу з автомийки (скановані копії з оригіналу).

Далі здійснюється підписання цих документів КЕП/ЕЦП та надсилання до департаменту екологічного нагляду Київводоканалу (надсилання через електронний документообіг триває близько 20 хвилин).

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

З 01.11.2023р. по 31.12.2023р. документи приймаються в Центри обслуговування споживачів за адресами вул. Лейпцизька, 1-А та вул. Електротехнічна, 16, або надсилаються через систему електронного документообігу.

А з 01.01.2024р. приймання документів та їх видача відбуватиметься виключно через систему електронного документообігу.