Передавати показники тепер можна у будь-який день місяця

01.10.2019
Поділитися:

Для того, аби не допускати розбіжностей в розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, а також щоб отримувати рахунки відповідно до фактичного споживання, наголошуємо, що потрібно вчасно надавати показники лічильників.

Звертаємо увагу, що передавати показники лічильників тепер можна у будь-який день місяця, в тому числі з 1 по 5 число! Показники можуть бути враховані лише в тому місяці, в якому були передані.

Нагадуємо, що потрібно вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, а й гарячого водопостачання.

Покази лічильника холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання і водовідведення, лічильника гарячої води - для формування платежів за відведення гарячої води.

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті об’єми води.

Передавати показники можна наступними способами:

1. Через «Особистий кабінет». Увага! Як зареєструватися у кабінеті читайте ось тут. Сам особистий кабінет - https://my.vodokanal.kiev.ua/ 

2. На сайті vodokanal.kiev.ua, натиснувши на головній сторінці кнопку «Надати показники».

3. За допомогою мобільних додатків «Viber»  та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту «Київводоканал» і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
Як підключити Viber дивитися тут.
Як підключити Telegram дивитися тут.

4.  Через новий мобільний додаток від Київводоканалу

5. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.

6. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202.