Виправлено проблему некоректного відображення нарахувань
Коректну роботу платіжних систем відновлено, і нарахування за послуги водопостачання та водовідведення на усіх онлайн-платформах відображаються правильно.
Нагадаємо, що вчора через технічний збій роботи платіжних систем споживачі могли побачити завищені рахунки. Підкреслюємо, що проблема виникла не у програмі обліку нарахувань Київводоканалу, а саме через некоректне функціонування платіжних систем, роботу яких забезпечують компанії-надавачі фінансових платіжних послуг споживачам.
Наразі всі нарахування відображаються правильно, і споживачі можуть здійснювати оплату за послуги.
Споживачам, які встигли сплатити більші суми, аніж їхні фактичні нарахування за послуги, буде проведено перерахунок, і залишок буде перенесений авансом на наступний період.