Все про якість водопровідної води

11.02.2021
Поділитися:

Питання якості питної води завжди залишається актуальним та цікавим для наших споживачів. Тому ми зібрали відповіді на найпопулярніші питання щодо водопостачання міста та контролю якості питної води.

Які джерела водопостачання Києва?

Водопостачання Києва здійснюється з трьох джерел: Десни (60%), Дніпра(30%) та артезіанських свердловин (10%).

З якого джерела отримуєте воду ви, можна подивитись на карті:

 

 

Чи існує загроза скорочення водопостачання міста через  обміління річок?

У зв’язку з кліматичними змінами та діяльністю людини в останні роки простежується тенденція до поступового обміління водних джерел. Але на даний час рівень води у Дніпрі та Десні цілком достатній для забору води Дніпровською та Деснянською водопровідними станціями і повноцінного забезпечення міста питною водою.

 

Чим знезаражується вода? Як відбувається процес водопідготовки?

На Деснянській водопровідній станції  застосовується технологія хлорування. Детальніше з етапами очистки можна ознайомитись у відео.

На Дніпровській водопровідній станції в тестовому режимі вода вже очищується за допомогою діоксиду хлору. Це сучасний та екологічно безпечний реагент, оброблена ним вода не має запаху хлору і має більш приємний смак. Детальніше про запровадження нової технології читайте тут.

На всіх артезіанських водопровідних станціях наразі вода знезаражується гіпохлоритом натрію. Це також більш сучасний та екологічно безпечний реагент, який виробляється на місці застосування зі звичайної солі.

 

Як контролюється якість питної води?

Якість питної води, що подається киянам, відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

 Наші фахівці контролюють якість питної води цілодобово без вихідних:

- на виході з очисних споруд контроль здійснюється щоденно за 22-ма, щомісячно за 48-ми та щорічно за 76 показниками,

- на  артезіанських насосних станціях перевірка проводиться в свердловинах та на виході з насосних станцій,

- у розподільчих водопровідних мережах міста якість води перевіряється щоденно без вихідних у 35 контрольних точках на різних вулицях по всіх районах Києва,

Як працює наша головна лабораторія, можна дізнатись тут.

 

 

Які заходи з покращення якості питної води заплановані на найближчий час?

У рамках програми «Стоп хлор» ми продовжуватимемо підбір оптимальної технології знезараження води на Деснянській водопровідній станції. Після повноцінного запуску технології знезараження діоксидом хлору на Дніпровській станції, ми проаналізуємо її придатність для використання в проєкті модернізації Деснянської станції, яка постачає 60% води у місто. У разі необхідності будемо підбирати і випробовувати інші технології.

Також ми працюємо над покращенням якості питної води на житлових масивах Оболонь та Троєщина. Найближчим часом плануємо реконструкцію насосних водопровідних станцій «Оболонь-1», «Оболонь-2» та «Троєщина» з будівництвом очисних споруд, або монтажем обладнання, яке забезпечить очистку води від заліза, залізобактерій, синьо-зелених водоростей, а також припинення їх подальшого розвитку. Більше про це читайте тут.

 

 

Чому може погіршуватись якість води, та що робити в цьому випадку?

Якість води у крані може погіршуватися через певні явища,  пов’язані з функціонуванням та ремонтом водопровідної системи. Дізнатись про це більше можна тут. 

Якщо ви хочете повідомити про неналежну якість холодної води, звертайтесь до нашого call-центру за номером (044) 202-02-02 або до аварійної служби за номерами 15-81 чи (044) 200-73-01 та залиште заявку щодо сумнівної якості води. Ми обов`язково надішлемо на вашу адресу пробовідбірника і встановимо причину погіршення якості води у вашій квартирі.

 

Вся актуальна інформація щодо якості води знаходиться на нашому сайті у розділі «Для дому» - «Про якість питної води».