Все, що ви хотіли знати про повірку лічильників

23.02.2021
Поділитися:

Одна з найпопулярніших тем, з якої до нас звертаються споживачі, стосується повірки лічильників. Щоб зекономити ваш час, відповідаємо на  найбільш розповсюджені запитання щодо повірки:

1. Навіщо робити повірку лічильників? Чи це обов’язково?

Справний лічильник – це гарантія вірних нарахувань за спожиту воду. Необхідність робити повірку зафіксована  у Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Київводоканал за законом не має права обслуговувати лічильники, у яких закінчився термін повірки.

2. Як дізнатися, що підійшов термін повірки?

Міжповірочний інтервал більшості лічильників становить 4 роки. Для нових лічильників можна визначити дату повірки, додавши 4 роки до дати виробництва лічильника, що вказана в технічному паспорті приладу. Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві. Більше про це читайте тут. 

3. Як замовити повірку лічильників?

Послугу повірки можна замовити у сервісному центрі Київводоканалу, залишивши заявку за номером (044) 202-02-02, або в іншій уповноваженій організації.

4. Що буде, якщо не зробити повірку  своєчасно?

В цьому разі лічильник буде знято з обліку. Кошти нараховуватимуть за показниками загальнобудинкового лічильника, тобто від показників загальнобудинкового лічильника віднімається сума показників всіх квартирних лічильника і залишок розподіляється на квартири, де лічильників немає або лічильники не повірені. Якщо будинок не обладнаний загальнобудинковим лічильником, сплачувати буде необхідно відповідно до встановлених нормативів.

5. Чи обов’язково робити повірку в період карантину?

Під час карантину ми не знімаємо лічильники з обліку, навіть якщо ви пропустили термін повірки. Але по можливості робіть повірку вчасно, бо наразі дуже складно спрогнозувати, скільки ще триватиме карантин. Також не забувайте регулярно передавати показники лічильників, щоб уникнути невірних нарахувань.

6. Хто має оплачувати повірку?

Згідно з чинним законодавством, повірка лічильників здійснюється за кошти їх власників, тобто споживачів. Про вартість повірки в нашому сервісному центрі, можна дізнатись тут. 

7. Як відбуваються нарахування, поки лічильник проходить повірку?

В цей час нарахування відбуваються за середніми показниками за минулий період.

8. Куди звертатись, якщо залишились питання щодо повірки та опломбування лічильників?

Ви можете зателефонувати до нашого контакт-центру за номером (044) 202-02-02 або дистанційно звернутись до одного з наших центрів обслуговування, контакти тут

Більше питань-відповідей щодо лічильників дивіться тут.

Також пропонуємо переглянути відео щодо повірки лічильників.