Як актуалізувати інформацію про ваш лічильник
Якщо ви виявили, що номери фактично встановлених у вас лічильників відрізняються від номерів, що відображаються в «Особистому кабінеті» або вказуються у паперовій квитанції, вам необхідно актуалізувати цю інформацію, звернувшись до нас.
Для цього потрібно надіслати нам:
- Фото фактично встановлених лічильників,
- Фото або скани паспортів лічильників,
- Фото або скани актів опломбування та сертифікатів про проходження повірки.
Надіслати документи потрібно до одного з наших центрів обслуговування споживачів відповідно до вашого району. Усі контакти можна знайти тут. У листі не забудьте вказати вашу адресу та контактний номер телефону.
Радимо бути особливо уважними споживачам, у яких нещодавно відбулась заміна лічильників. Якщо в особистому кабінеті номери лічильників так і не змінились, або там одночасно відображаються старі і нові лічильники, повідомте про це нам. Неактуальна інформація може стати причиною плутанини в розрахунках.
Якщо у вас залишились питання, консультацію можна отримати дистанційно у наших центрах обслуговування, за номером 202-02-02, або відправити звернення через наш чат-бот у Viber.