Як коригувати показники лічильників в особистому кабінеті на сайті Київводоканалу
В «Особистому кабінеті» на сайті Київводоканалу для споживачів створено можливість самостійно коригувати показники квартирних приладів обліку води у разі їх невідповідності фактично спожитим об’ємам.
Як це зробити, дивіться у нашому навчальному відео:
Для коригування показників необхідно виконати наступні кроки:
1. Увійти в «Особистий кабінет»;
2. Внести покази — на шкалі показників необхідно внести фактичні покази лічильника — натиснути «подати»;
3. З’явиться віконце із запитанням: «Ви впевнені, що хочете надіслати показник?» Натиснути ОК;
4. З’явиться віконце з інформацією «Показники внесено успішно». Натиснути ОК. За необхідності повторити дії для інших лічильників;
5. Повернутися на сторінку показників, де на шкалі відображені фактично передані покази лічильника та в таблиці показників зазначено останній переданий показ, а нижче за поточний місяці зазначається скоригований об’єм з від’ємним значенням. При поверненні на основну сторінку також відображаються внесені фактичні покази.
Після внесених в «Особистий кабінет» фактичних показників лічильників в обліковій базі Київводоканалу відображається скоригований об’єм споживання послуг.
Коригування нарахувань за надані послуги та відображення суми коригування послуг в «Особистому кабінеті» відбудеться лише після закриття розрахункового періоду.
Якщо у Вас виникли труднощі при передачі показників, або виникли додаткові питання, пропонуємо звернутись з «Електронним зверненням».
Для цього на головній сторінці сайту Київводоканалу необхідно натиснути «Запитати» і далі пройти чотири кроки:
1. Обрати пункт «Обслуговування мешканців»;
2. Обрати пункт «Розрахунки»;
3. Заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити документи для внесення змін та актуалізації інформації в обліковій базі Товариства;
4. Натиснути «Відправити звернення».
Також для коригування нарахувань можна звернутись до одного з сервісних центрів комунального концерну «Центр комунального сервісу» або до Центрів обслуговування споживачів Товариства.