Як опрацьовуються заявки на повірку лічильників?
Попит на послуги з повірки лічильників залишається високим, тож нас часто запитують про те, як і в які терміни ми опрацьовуємо заявки. Відповідаємо на найбільш розповсюджені питання щодо замовлення повірки.
Як замовити повірку?
- За посиланням https://service.vodokanal.kiev.ua
- За телефоном 202-02-02
- Через чат-боти Viber: http://tinyurl.com/pn92devj та Telegram: https://t.me/vodokanalkiev_bot
Як обробляються заявки на нашому сайті?
- Після оформлення замовлення, на вашу електронну адресу автоматично надійде номер заявки.
- Якщо ви замовили повірку без демонтажу, протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт.
- Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт.
Куди можна звернутись, у разі виникнення додаткових питань при оформленні заявок на повірку?
- За номерами 044-277-20-33; 044-277-20-53.
- За номером 067-404-25-48, якщо заявка оформлена на сайті за посиланням https://service.vodokanal.kiev.ua.
Як дізнатись, що прийшов час робити повірку?
- Для нових лічильників ви можете визначити дату повірки, додавши 4 роки до дати виробництва лічильника, що вказана в технічному паспорті приладу. Зверніть увагу, що 4 роки треба відраховувати саме від цієї дати, а не від дати встановлення лічильника.
- Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві.