Як опрацьовуються заявки на повірку лічильників?

06.11.2023
Поділитися:

Попит на послуги з повірки лічильників залишається високим, тож нас часто запитують про те, як і в які терміни ми опрацьовуємо заявки.  Відповідаємо на найбільш розповсюджені питання щодо замовлення повірки.

Як замовити повірку?

Як обробляються заявки на нашому сайті?

  • Після оформлення замовлення, на вашу електронну адресу автоматично надійде номер заявки.
  • Якщо ви замовили повірку без демонтажу, протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт.
  • Якщо ви замовляли повірку з демонтажем, протягом 2 робочих днів на вашу електронну пошту надійде рахунок за виконання послуги. Після сплати рахунку протягом 10 робочих днів вам зателефонує диспетчер для узгодження дати виконання робіт.

Куди можна звернутись, у разі виникнення додаткових питань при оформленні заявок на повірку?

  • За номерами 044-277-20-33; 044-277-20-53.
  • За номером 067-404-25-48, якщо заявка оформлена на сайті за посиланням https://service.vodokanal.kiev.ua.

Як дізнатись, що прийшов час робити повірку?

  • Для нових лічильників ви можете  визначити дату повірки, додавши 4 роки до дати виробництва лічильника, що вказана в технічному паспорті приладу. Зверніть увагу, що 4 роки треба відраховувати саме від цієї дати, а не від дати встановлення лічильника.
  • Якщо ваш лічильник вже проходив періодичну повірку, її дату ви можете подивитись у виданому вам свідоцтві.