Як працюють наші ЦОСи в зв'язку з посиленням карантинних обмежень
На період посилення карантинних обмежень ми намагаємося максимально подбати про безпеку як наших споживачів, так і наших співробітників, тому посилюємо запобіжні заходи у наших центрах обслуговування.
- На вході до наших центрів обслуговування ми встановили спеціальні скриньки для кореспонденції. Там ви зможете залишити свої листи до нас, щоб уникнути зайвих контактів.
- Проведення прийому споживачів буде здійснюватись до рецепції, без допуску в зал очікування та до віконець особистих прийомів. Ви зможете отримати консультацію та оформити звернення, яке у подальшому буде опрацьовано нашими фахівцями.
- Під час робочого процесу ми будемо вживати усіх додаткових заходів безпеки: провітрювання, кварцування, додаткове прибирання та дезінфекція приміщень.
- Ми продовжуємо приймати звернення дистанційно, тож дуже радимо вам обирати саме цей спосіб комунікації з нами. Усі наші контакти зібрані тут.
Нагадуємо, що при відвідуванні наших Центрів обслуговування носіння маски та дотримання дистанції є обов’язковими!